یادداشت؛

آغاز فصل نوینی از تحول، با انتصاب علی مرادی به عنوان دادستان بهشهر

۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۵:۱۳
کد خبر: ۹۴۱۵۸۶
آغاز فصل نوینی از تحول، با انتصاب علی مرادی به عنوان دادستان بهشهر
علی مجیدی تروجنی

چهارم دی ماه علی مرادی به عنوان دادستان جدید شهرستان بهشهر با حضور شخصیت‌‌های برجسته‌ای از جمله حجت الاسلام اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران، سیدیونس حسینی، دادستان مرکز استان مازندران و همچنین هادی خنجری، نماینده عالی دولت در بهشهر، برگزار شد.

سبقه، سابقه و پیشینه علی مرادی به خوبی نشانگر آن است که می‌بایست منتظر آغاز فصلی نوین از برقراری نظم، امنیت و آرامش در شهرستان بهشهر بود.

ناگفته پیداست علی مرادی با کوله‌باری از تجربیات ارزشمند وارد کارزار قضایی بهشهر شده و بدیهی است این شهرستان در سایه سلسله خدمات مختلف مرادی شاهد دستاوردهای مختلفی در عرصه‌های گوناگون خواهد بود.

توجه و اهتمام به مسائل فرهنگی و دینی همواره جایگاه ویژه‌ای در خط‌مشیِ کاری علی مرادی داشته است.

وی هیچگاه و در هیچ کسوتی خود را تنها محدود و محصور به امور قضایی ندیده و همواره نسبت به مسائل فرهنگی و دینی نیز دغدغه‌مند بوده است.

توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از ویژگی‌های مهم، برجسته و قابل تقدیر علی مرادی محسوب می‌شود که نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

وی همواره و در مناسبت‌های مختلف صراحتا و بدون هیچگونه مناقشه‌ای بر تبعیت خود از منویات مقام معظم رهبری تأکید کرده است.

برآوردِ آنچه که گفته شد به خوبی گویای این واقعیت است که علی مرادی بر مبنای شایستگی‌‌ها و صلاحیت‌هایی که از آن‌ها برخوردار است و همچنین بر اساس تجربیات گرانقدری که تا به امروز در حوزه قضایی کسب کرده است، به عنوان دادستان بهشهر برگزیده شده است.

بدون شک در سایه تجربیات گرانقدر مرادی در این زمینه، در آینده نزدیک نشانه‌های دستاوردهای مختلف در عرصه‌های یادشده برای افکار عمومی پدیدار خواهد شد.

خدمات چشمگیر علی صداقت، دادستان سابق شهرستان بهشهر، در زمینه‌های گوناگون به گونه‌ای است که نمی‌توان از کنار آن به سادگی عبور کرد. وی در طول مدت‌زمانی که سکان‌ دادستانی بهشهر را برعهده داشت، همواره پیشگیری از جرم را مقدم بر هر اتخاذ تدابیر مقابله با جرائم مختلف مقدّم می‌شمارد و همین خط‌مشی، موجب کاهش شدت و حدت جرائم در دوره وی شد.

بدون تردید، اقدامات علی مرادی در کسوت دادستان جدید بهشهر مکمل نقش تأثیرگذاری خواهد بود که علی صداقت پیش از وی ایفاگر آن بوده است.

نظر شما