استاندار در مراسم روز بزرگداشت دفاتر ثبت اسناد رسمی:

ساخت استان با همه ظرفیت هایش، پیام الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۶:۵۳:۴۱
کد خبر: ۹۴۱۹۷۹
ساخت استان با همه ظرفیت هایش، پیام الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است
استاندار خراسان‌رضوی گفت: ساخت استان با همه ظرفیت هایش، پیام الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در مراسم روز بزرگداشت دفاتر ثبت اسناد رسمی در مجتمع سپید مشهد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک نظام مردمی بوده که به واسطه حضور و رای مردم شکل گرفته است.

وی افزود: در شروع انقلاب اسلامی، دشمن جنگ تحمیلی را به شکل ناجوانمردانه بر ایران تحمیل کرد که طی آن جوانان این سرزمین به عشق دفاع از کشور و انقلاب وارد میدان نبرد با دشمن شدند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: در تاریخ جنگ‌های معاصر ایران تنها دوره‌ای که هیچ منطقه‌ای از خاک کشور جدا نشد، هشت سال دفاع مقدس است.

رزم‌حسینی ادامه داد: بعد از اتمام جنگ، به همت دولتمردان گذشته بازسازی‌های کشور صورت گرفت، در این راستا دشمنان با مشاهده پیشرفت‌های کشور تحریم‌های اقتصادی را بر علیه کشورمان آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران به مانند دوران دفاع مقدس است و باید پایداری کرد، تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا مردم را به کف خیابان بیاورند و کشور را به آشوب بکشانند، از طرفی خواهان این هستند تا اوضاع داخلی کشور را مانند کشورهای منطقه رقم بزنند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ساخت استان با همه ظرفیت هایش پیام الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است، بیان کرد: تاکنون 128 هزار میلیارد تومان موافت‌نامه سرمایه‌گذاری برای خراسان رضوی در چهارچوب الگوی مثلث توسعه اقتصادی امضاء شده است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه همه ارکان حاکمیت در اداره خراسان رضوی نقش دارند، افزود: سیاست شورای تامین خراسان رضوی در مواجه با معترضان به حق، تکریم و گفت‌وگو با آنهاست.

وی به دستاوردهای سفر اخیر خود به کشور تاجیکستان اشاره کرد و گفت: قابلیت و پتانسیل صادرات خراسان رضوی 5 میلیارد دلار است، در این راستا 85 شرکت خراسانی حاضر در نمایشگاه اقتصادی شهر دوشنبه قراردادهای جدید با شرکت‌های تاجیکی منعقد کردند.

استاندار خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: بر پایه دیدگاه مقام معظم رهبری سرمایه‌گذاران «کارآفرین و مجاهد اقتصادی» هستند، لذا علمای دین و روحانیت باید فرهنگ‌سازی کنند که هر سرمایه گذار حتی با ایجاد یک شغل، مورد تکریم ملت ایران است.

 

 

نظر شما