رئیس ستاد انتخابات لرستان:

امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان لرستان فراهم است

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۸:۵۳
کد خبر: ۹۴۲۶۵۲
امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان لرستان فراهم است
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: لرستان در خصوص امنیت انتخابات از امن‌ترین استان‌های کشور است.

 به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان ؛ محمود ثمینی در چهارمین جلسه ستاد انتخابات لرستان با تأکید بر ضرورت هماهنگی‌های بیشتر در ستاد انتخابات استان ،اظهار کرد: برای برگزاری مطلوب انتخابات یازدهم دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان به مطالعه زیرساخت‌های ۱۱ شهرستان و ۷ حوزه انتخابیه در استان به صورت روزانه می پردازیم.

او با بیان اینکه امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان لرستان فراهم است، افزود: در صورت  صلاحدید وزارت کشور و تایید شورای نگهبان  استان لرستان جز استان هایی است که زیر ساخت ،قابلیت و آمادگی لازم جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارد.

 رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر وجود مشکلات در مسیر انتخابات واصل نشده است، تصریح کرد: تمام مساعی به کار گرفته شده تا موانع برطرف شوند.

او با اشاره به برگزاری نشست های مشترک با حضور اعضای اجرایی ، نظارت  ستاد انتخابات استان، خاطر نشان کرد :تاکنون دو دوره آموزشی ویژه بازرسان و عوامل اجرایی برگزار شده و چهار دوره آموزشی دیگر تا پایان دی ماه به منظور اجرای دقیق قانون برگزار خواهد شد و آموزش عوامل اجرایی صندوق های رای و آموزش نمایندگان فرماندار را در دست کار داریم .

ثمینی  بیان کرد: به فرمانداران محترم به عنوان روسای هیئت‌های اجرایی تاکید شده است دقت لازم را داشته باشند به گونه‌ای که عوامل اجرایی منتسب به کاندیدای خاصی نباشند و  همچنین برای سلامت انتخابات بی‌طرفی خود را اعلام کنند.

او گفت:  لازم است بازرسین این امانت را به خوبی حفظ کرده و هم در نظارت و هم در اجرا  دقت لازم را داشته باشند و مشکلات احتمالی را به فرماندار و نماینده فرماندار ارسال کنند.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بابیان  اینکه استان لرستان در خصوص امنیت انتخابات از امن‌ترین استان‌های کشور است ، عنوان کرد: استان لرستان در کمال آرامش و امنیت و سلامت انتخابات را برگزار خواهد کرد و مردم در این زمینه دغدغه‌ ای نخواهند داشت .

ثمینی  تاکید کرد:  با توجه به برگزاری انتخابات در روز جمعه دوم اسفند ماه ،کاندیدا مجاز هستند به مدت هشت روز کار تبلیغاتی خود را انجام دهند و ۲۴ ساعت قبل از انتخابات یعنی راس ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفند ماه کار تبلیغاتی خود را پایان دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز