دستگیری ۵ کلاهبردار حساب های بانکی در "دورود"

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۶:۱۶
کد خبر: ۹۴۲۷۲۱
دستگیری ۵  کلاهبردار حساب های بانکی  در دورود
فرمانده انتظامی دورود از شناسایی و دستگیری 5 نفر کلاهبردار در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ فرمانده انتظامی دورود در این خصوص اظهار کرد : افراد سود جو تحت عنوان « برنده شدن در مسابقه، اخذشارژ رایگان و ارسال پیامک قطع یارانه » مبلغ 700 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کردند .

سرهنگ" نبی اله قاسمی " گفت : در آذر ماه سال جاری  و اعلام  شکایت 12 نفر  از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی‌ آنان  توسط افراد ناشناس ،  موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت .

او افزود : کارشناسان پلیس فتا با شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی  ، افراد کلاهبردار  را شناسایی و با هماهنگی مقام  قضائی هر  5نفر  را در  محل سکونتشان  دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی دورود  با اشاره به اینکه متهمان  با روش های مختلف از جمله « برنده شدن در مسابقه، اخذشارژ رایگان ، ارسال پیامک قطع یارانه و خلافی خودرو » شهروندان را به درگاه های جعلی هدایت و  پس از اخذ اطلاعات بانکی ،  اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی آنان کردند  تصریح کرد: افراد سودجو  در بازجویی های به عمل آمده  به  700 میلیون ریال از حساب های بانکی شهروندان به مدت 3 ماه  اعتراف و وجوه برداشتی نیز  به حساب شکات عودت  داده شد .

سرهنگ قاسمی  با اشاره به راه اندازی رمز دوم پویا از سوی بانک مرکزی از شهروندان خواست: در اسرع وقت جهت فعالسازی رمز پویا حساب بانکی خود به بانک های مربوطه مراجعه   و  در زمان خرید در فروشگاه ها و واحدهای صنفی  خودشان اقدام به درج و وارد کردن  رمز کارت  در دستگاه های مربوطه کنند

 

نظر شما