مدیرکل کمیته امداد لرستان:

ارائه چهار هزار خدمت مسکن به مددجویان لرستانی

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۰:۲۱
کد خبر: ۹۴۲۷۲۵
ارائه چهار هزار خدمت مسکن به مددجویان لرستانی
جاسم محمدی فارسانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار خدمت مسکن درزمینهٔ ساخت و تعمیر به مددجویان این نهاد ارائه‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ محمدی فارسانی در گفت وگو با خبرنگاران  ضمن اشاره به‌ضرورت تأمین مسکن مناسب به‌عنوان مهم‌ترین نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت اظهار کرد: شناسایی نیازسنجی وساخت مسکن مناسب با اولویت مناطق محروم و روستاها بر اساس تعداد عائله انجام می‌شود.

او بابیان اینکه از ابتدای امسال با وقوع سیلاب بیش از ۴۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان در استان آسیب دید،افزود: عملیات تعمیر ۲۵۳۸ واحد آسیب‌دیده به اتمام رسید و بازسازی ۱۶۴۳ واحد شروع که تاکنون ۵۴۳ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان به سایر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی این نهاد اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازسازی مسکن مددجویان سیل‌زده ۲۳۷ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان خرید و احداث و بیش از ۶۷۰ واحد مسکونی تعمیر و بهسازی شده است.

محمدی فارسانی با تأکید بر اینکه طرح ساخت و خرید مسکن مددجویان شهری با اولویت زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن اجراشده است ،یادآورشد: اعتبارات تأمین مسکن نسبت به خانوارهای مستأجر به‌ویژه زنان سرپرست خانوار جوابگو نیست و به همین منظور کمیته امداد ماهیانه به بیش از سه هزار خانوار کمک‌هزینه اجاره مسکن پرداخت می‌نماید.

او به ساخت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی مناطق محروم اشاره کرد و  ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۷ چشمه سرویس بهداشتی بااعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال احداث گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز