رئیس جبهه اصلاح طلبان لرستان:

جریان اصلاح طلبی با صندوق رای قهر نمی کند / از کاندیداهای صدرصد اصلاح طلب حمایت می کنیم

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۲:۱۹
کد خبر: ۹۴۲۷۴۲
جریان اصلاح طلبی با صندوق رای قهر نمی کند / از کاندیداهای صدرصد اصلاح طلب حمایت می کنیم
حجت الاسلام سید مهدی موسوی با بیان اینکه فقط از کاندیداهای صدرصد اصلاح طلب حمایت می کنیم ،گفت: هر جا گزینه اصلاح طلب نباشد گزینه معرفی نمی کنیم.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  حجت الاسلام موسوی در پنجمین نشست شورای جبهه اصلاح طلبان لرستان با بیان این مطلب ،اظهار کرد: بنای ما در شورای اصللاح طلبان لرستان بر این است که از کاندیداهایی با گرایش صدرصد اصلاح طلب حمایت کنیم که به صورت شفاف اصلاح طلب باشند و هر جایی هم گزینه نداشته باشیم گزینه معرفی نمی کنیم .

اوافزود: کمتر ازهشت هفته به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده است که باید نشست های شورا منظم تر و کارگروهها نیز فعال تر زمینه را برای فعالیت های انتخاباتی فراهم کنند.

موسوی با بیان اینکه برخی جریانات مایلند جریان اصلاحات را به عنوان جریانی برانداز معرفی کنند ،تصریح کرد: ما در قالب اصلاح طلبی دارای هویتی ماندگار و مشخص هستیم و از این رو با توجه به اینکه مشی اصلاح طلبی را پذیرفته ایم باید در چارچوب قانون اساسی فعالیت کرده و هیچگاه با صندوق رای قهر نکنیم .

رئیس جبهه اصلاح طلبان لرستان  خاطر نشان  کرد: ما نه ساختار شکن هستیم و نه برانداز و نه سکولار ، رویکردمان اصلاحی است و این سازوکار را پذیرفته ایم .

او گفت: ما به عملکرد بخشی از ارکان نظام انتقاد داریم ، به سیاست های غلط اقتصادی و سیاست های خارجی و خودی و ناخودی کردن ملت نقد داریم و اعترض را حق مردم می دانیم و نباید اگر اعتراضی وجود دارد و کسی منتقد است او را وابسته به دشمن معرفی کنیم .

 موسوی  بیان کرد: این جوانانی که اعتراض دارند فرزندان این ملت بوده و کشور را دوست دارند نباید آنها را نادیده گرفت ، ما به تصمیمات غیر کارشناسی در افزایش نرخ بنزینی و گرانی ها انتقاد داریم و معتدقیم اعتراض و نقد را باید برای مردم به رسمیت بشناسیم .

 او یادآورشد: اردوگاه اصلاح طلبی اردوگاهی است که تضارب آرا و اندیشه در آن وجود دارد و لذا باید برنامه ریزی های قوی و منسجم در خصوص انتخابات انجام بدهیم و هیچ گاه با صندوق رای قهر نکنیم زیرا معتقد به مشارکت در انتخابات هستیم .

 خبر: عباس دارایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز