مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه:

ناامید کردن مردم حربه روانی جدید دشمن است

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۷:۰۷
کد خبر: ۹۴۲۸۹۹
ناامید کردن مردم حربه روانی جدید دشمن است
مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران با یادآوری جنگ‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان در ۴۰ سال گذشته علیه انقلاب اسلامی، ناامید کردن مردم نسبت به نظام را حربه روانی جدید علیه نظام جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار حمیدرضا مقدم‌فر روز یکشنبه در همایش وحدت، بصیرت و ولایتمداری در گام دوم انقلاب اسلامی به مناسبت بزرگداشت یوم الله ۹ دی ویژه اهل سنت استان گلستان که در مصلی شهر مرزی اینچه برون گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: برخلاف همه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان، امروز انقلاب اسلامی در مسیر عزت و اقتدار به پیش می‌رود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی، هسته‌ای، موشکی، علمی و پزشکی جمهوری اسلامی، گفت: کسب این موفقیت‌ها که بیشتر در سایه تحریم دشمنان حاصل شده، ایران را به قدرت برتر منطقه خاورمیانه و یکی از قدرت‌های برتر جهان تبدیل کرده و دشمنان متوجه شدند که تیر تهدیدها و تحریم‌های آنها به سنگ خورده است.

سردار مقدم‌فر، خون شهیدان، اتحاد و انسجام بین اقوام و مذاهب و حضور همیشه در صحنه آنها و نیز داشتن رهبران بصیر و هوشمند ( امام راحل و مقام معظم رهبری) را از دیگر عوامل موفقیت‌های جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته برشمرد و اضافه کرد که حمایت از ملت‌های مظلوم اعم از شیعه و سنی در جهان، از آرمان‌های مهم جمهوری اسلامی است که دشمن از این آرمان خوشش نمی‌آید.

وی، اعتقاد به بندگی خدا و زیر بار طاغوت نرفتن ملت ایران را از دیگر دلایل دشمنی استکبار جهانی در ۴۰ سال گذشته علیه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و سختی‌هایی که تحریم‌های دشمنان به مردم وارد می‌کند اما ملت ایران هرگز بندگی خدا را رها نکرده و زیر بار حکومت طاغوت نمی‌رود.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با تشریح چهار جنگ نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته گفت: پس از شکست دشمن در جنگ نظامی، آنها به جنگ فرهنگی روی آوردند تا به گمان خود ملت ایران را از فرهنگ اصیل اسلامی‌شان دور کرده و به دامن فرهنگ غرب ببرند.

سردار مقدم‌فر بابیان اینکه اگرچه تهاجم فرهنگی دشمنان زخم‌هایی را بر پیکر جامعه وارد کرد اما دشمن در این جنگ هم شکست خورد، افزود: سومین جنگ دشمن علیه ملت ایران جنک سیاسی بود که اوج آن در فتنه ۱۳۸۸ نمایان شد اما با بصیرت و آگاهی مردم و حضور حماسی آنها در ۹ دی و حمایت از انقلاب و رهبری، دشمن دراین جنگ هم شکست خورد.

وی اضافه کرد: دشمنان در جنگ سیاسی خود با سناریوی تقلب در انتخابات سال ۸۸ که یکی از کم نظیرترین مشارکت‌های مردم ایران در انتخابات بود، وارد شد اما وقتی مردم به حقیقت ماجرا پی‌ بردند و دانستند که آمریکا، اسرائیل و انگلیس پشت پرده‌ ماجرا هستند، حماسه ۹ دی را خلق کردند و بساط فتنه گران و حامیان آنها را در هم پیچیدند.

سردار مقدم‌فر تصریح کرد که حماسه ۹ دی، تجلی قدرت خدا، پیوند بین امت با رهبری، روز بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی مردم و نیز روز یاس و نا امیدی دشمنان بود که هرگز نبایستی فراموش شود.

وی، به نقش رهبری برای هدایت انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری، فردی هوشمند، بصیر و آگاه به زمان، شجاع و مقتدر و نیز دشمن شناس هستند و اکنون بسیاری از ملت‌های جهان غبطه می‌خوردند که چرا چنین رهبری ندارند.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران به جنگ اقتصادی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت که همه تلاش دشمن دراین جنگ که با ابزار تحریم پیش می‌رود، فشار بر مردم و ایجاد نارضایتی عمومی در آنها است اما نمی‌داند که مردم آگاه و بابصیرت ما، با صبر و مقاومت این حربه دشمنان را نیز با شکست مواجه می‌کنند.

وی اضافه کرد: با این حال حربه جدید دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران اسلامی، تبلیغات روانی و رسانه‌ای برای ناامید کردن مردم نسبت به نظام و مسوولان و نیز سناریوی استعفای دولت است که در این حربه نیز با شکست مواجه خواهد شد زیرا ایران لبنان و عراق نیست که دولت استعفا دهد.

به گزارش ایرنا، دراین مراسم که جمع زیادی از مردم شیعه و اهل سنت استان گلستان حضور داشتند، امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه برون گنبدکاووس نیز در سخنانی با گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت که شیعه و سنی در ۴۰ سال گذشته با وحدت خود پاسدار آرمان‌های انقلاب و رهبری بوده و هستند.

آخوند مدد هوشمند افزود: پیروان این دو مذهب بزرگ اسلامی در گام دوم انقلاب هم با حفظ و تقویت وحدت و پیروی از ولایت و رهبری، باز هم توطئه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

دراین مراسم که با غبارروبی و عطر افشانی مزار دو شهید غواص و گمنام شهر مرزی اینچه‌برون آغاز شد و با اجرای برخی برنامه های فرهنگی و هنری اقوام همراه بود، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، فرماندار، امام جمعه و برخی مسوولان گنبدکاووس نیز حضور داشتند.

شهر مرزی اینچه برون از توابع بخش داشلی برون شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس حدود سه هزار نفر جمعیت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز