مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

۱۵۸ واحد تولیدی راکد استان اردبیل قابلیت احیا دارند

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۱:۵۸
کد خبر: ۹۴۳۷۲۸
۱۵۸ واحد تولیدی راکد استان اردبیل قابلیت احیا دارند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۱۵۸ واحد تولیدی و صنعتی از مجموع ۳۴ درصد واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال این استان با توجه به ماشین‌آلات و امکانات موجود قابلیت احیا دارند.

به گزارش برنا،محمد اهلی روز سه‌شنبه در بازدید از شهرک صنعتی خلخال افزود: با احصای مشکلات این واحدها که بیشتر مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش است و نیز پرداخت تسهیلات بانکی و تامین سرمایه در گردش زمینه را برای فعالیت این واحدها را فراهم و ۳۸ واحد تولیدی را فعال خواهیم کرد.

وی اظهارکرد: حمایت از تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال استان در راستای تحقق شعار سال حمایت از تولید ملی و رونق تولید در دستور کار این شهرک  قرار گرفته و برای تحقق آن تلاش می‌شود.

وی گفت: با رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکد ، غیرفعال و یا نیمه‌فعال استان در سریع‌ترین زمان نسبت به احیای دوباره بخش یا تعدادی از این واحدها اقدام خواهیم کرد و انتظار می‌رود در این زمینه دستگاه‌های ذی‌ربط تعامل همه‌جانبه‌ای با شرکت شهرک‌های صنعتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۶۶ درصد واحدهای اقتصادی و تولیدی استان فعال هستند، از اهتمام ستاد تسهیل استان برای بازگرداندن دوباره ۳۴ درصد از واحدهای تولیدی راکد به چرخه کار و تولید خبر داد.

فرماندار خلخال نیز در این بازدید گفت: یک سوم از مجموع مساحت شهرک صنعتی این شهرستان در اختیار سرمایه‌گذاری است که سال‌هاست واحد تولیدی و صنعتی آن غیرفعال می‌باشد.

فریدون بابایی افزود: برغم گذشت بیش از ۱۰ سال از رکود و تعطیلی واحدهای صنعتی در اختیار این سرمایه‌گذار و اعلام موضوع ، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل توجهی به موضوع نداشته و نسبت به خلعیت سرمایه‌گذار غیرفعال صاحب این واحدها اقدام نمی‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز