معاون امور اقتصادی استاندار:

نگاه دولت به استان قزوین باید ویژه باشد

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۱:۵۳
کد خبر: ۹۴۳۷۹۴
نگاه دولت به استان قزوین باید ویژه باشد
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با توجه به موقعیت خاص، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعتی، گردشگری و کشاورزی قزوین باید نگاه دولت به این استان ویژه باشد تا زمینه رشد و توسعه آن، بیشتر فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عیسی قبادی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، افزود: قزوین نسبت به سایر استان‌های کشور از لحاظ فرهنگی و تاریخی شرایط ممتاز و ویژه ای دارد و به عنوان یک استان پیشرو و پیشتاز در صنعت، کشاورزی و گردشگری محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: نقش قزوین در اقتصاد کشور و سهم استان در پشتیبانی از پایتخت و تهران کاملا محرز و مشخص است و با توجه به این ظرفیت‌ها باید نگاه دولت به استان بیش از پیش باشد.

قبادی افزود:هم اینک طرح‌های توسعه‌ای قزوین از قبیل فرودگاه استان، نیروگاه‌های بادی، جذب سرمایه گذاری‌های جدید و ... در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارند که تسریع در اجرای آنها به نگاه ویژه حمایتی دولت نیاز دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت تدبیر و امید طرح‌های نیمه تمام دارای ۱۰ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی باقی مانده از سال‌های قبل را به اتمام رساند، افزود:این دولت با صبر و شکیبایی تعهدات دولت قبل را به طور کامل انجام داد و همین موضوع نشان دهنده، انجام اقدامات بزرگ در این دولت است.

قبادی خاطر نشان ساخت:دولت تدبیر و امید همچنین طرح‌های نیمه تمام مسکن مهر را با قوت تا مرحله اتمام پیگیری کرد و هم اینک نیز طرح مسکن ملی را در دستور کار قرار داده است.

معاون استاندار اضافه کرد: در این شرایط هر کس که مسئولیت می‌پذیرد بار سنگینی را در خدمت به مردم قبول کرده است و باید ۲۴ ساعته خود را برای کار و خدمت رسانی به مردم آماده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز