شوریان: برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ شانس زیادی داریم

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۷:۴۱
کد خبر: ۹۴۴۱۴۰
شوریان: برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ شانس زیادی داریم
ملی پوش خراسانی بوکس کشورمان گفت: بیشتر بوکسور‌های مطرح دنیا در آماتور آسیایی فعالیت دارند، اما در مقابل ایران هم مربی و بوکسور‌های خوبی دارد و ما برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شانس زیادی داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد شوریان در این خصوص اظهار کرد: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو مسیر سختی پیش روی تیم ملی بوکس است. بیشتر بوکسور‌های مطرح دنیا در آماتور آسیایی فعالیت دارند، اما در مقابل ایران هم مربی و بوکسور‌های خوبی دارد و ما برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شانس زیادی داریم.

وی افزود: تاکنون  عملکردم در تیم ملی بوکس مثبت و قابل قبول بوده است. گاهی به تیم ملی بوکس دعوت نشدم که دلیل آن آسیب دیدگی، مسائل خانوادگی، تحصیل بوده است. البته فدراسیون نظرش به حضور من در تیم ملی بوکس نبوده که قابل احترام است. حدود ۱۰ سال هست عضو تیم ملی بوکس بودم و در مسابقات داخلی و خارجی شرکت کرده ام.

ملی پوش خراسانی بوکس بیان کرد: شرایط فعلی بوکس نسبت به قبل بهتر شده است. تیم ملی بوکس پیش از این شرایط روحی، روانی و مالی خوبی نداشت و بوکسور‌ها در شرایط بسیار سختی تمرین می‌کردند. از زمانی علیرضا استکی مربی سه ستاره بوکس ایران هدایت تیم ملی بوکس را به عهده گرفته، شرایط نسبت به قبل بهتر شده است. در شرایط فعلی بازیکنان با انگیزه بسیا بالایی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تمرین می‌کنند.

شوریان گفت: هر چه در تورنمنت‌ها و اردو‌های تدارکاتی مشترک بیشتری حضور داشته باشیم، عملکرد تیم ملی ارتقا پیدا می‌کند و قطعا در مسابقات انتخابی المپیک هم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: عده‌ای نظر‌های متفاوتی نسبت به حضور مربی ایرانی و خارجی دارند. برخی افراد خارج از گود درباره مربیان تیم ملی اظهار نظر می‌کنند. استکی سرمربی تیم ملی بوکس تمام تلاشش را برای بهتر کردن شرایط بوکسور‌ها انجام می‌دهد. هیچ کس دلسوزتر و پرکارتر از مربی ایرانی نیست، مخصوصا استکی که رزومه مربیگری خوبی دارد. 

ملی پوش خراسانی بوکس اضافه کرد: او مربی بدنساز بوده است و به خلق و خوی بازیکنان آشنا است. با حضور استکی تیم ملی توانست در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند. تمام بزرگان بوکس جهان در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور داشتند که تاثیر بسیار خوبی روی عملکرد تیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز