با حضور رییس جمهور:

خط تولید خودروی تجاری سنگین «چاپار» در مشگین شهر افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۵:۱۶
کد خبر: ۹۴۴۴۰۱
خط تولید خودروی تجاری سنگین «چاپار» در مشگین شهر افتتاح شد
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ظهر چهارشنبه خط تولید خودروی تجاری سنگین با نام اصیل ایرانی «چاپار» را در کیلومتر 30 اردبیل به مشگین‌شهر افتتاح کرد.

به گزارش برنا،عملیات اجرایی این واحد تولیدی خودروسازی در سال 86 در زمینی به مساحت 50 هکتار آغاز شد و تولید خودروهای سنگین در 3 فاز برای این مجموعه پیش‌بینی شده است که فاز اول این طرح امروز با حضور دکتر روحانی افتتاح شد.

برای بهره‌برداری فاز اول این طرح عظیم که به صورت کامل توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود، 10 هزار میلیارد ریال هزینه شده و برای 1200 نفر اشتغال‌زایی دارد.

 در 4 سال آینده این طرح عظیم خودروسازی به صورت نهایی تکمیل و راه‌اندازی می شود که در آن صورت 5 هزار نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار خواهد شد.

رئیس جمهور پس از رونمایی و افتتاح خط تولید کامیون چاپار از بخش‌های مختلف فاز یک این مجتمع تولیدی بازدید و با مهندسان و کارکنان این بخش گفتگو کرد.

دکتر روحانی همچنین از نخستین کامیون چاپار تولید شده در این کارخانه رونمایی کرد.

رئیس جمهور بعد از افتتاح این کارخانه کامیون سازی در میان تعدادی از اهالی روستای ارباب کندی همجوار کارخانه که برای دیدار رییس جمهور و بیان مشکلاتشان حضور یافته بودند حاضر شد و به‌ گرمی با آنان سخن گفت و دستورات لازم را برای حل مشکلات مطرح شده صادر کرد.

مرتضی الله وردی مدیر عامل شرکت حدید مبتکران گزارشی از روند اجرای این طرح و مراحل تکمیل فاز اول و روند اجرای فازهای بعدی به رئیس جمهور ارایه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز