نوبخت در جلسه شورای عالی اداری اردبیل مطرح نمود:

نگاه ویژه رییس‌جمهور به توسعه استان اردبیل

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۶:۰۹
کد خبر: ۹۴۴۴۲۵
محمدباقر نوبخت روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان اردبیل گفت: نگاه دولت بویژه رییس‌جمهوری به توسعه استان اردبیل دقیقا متفاوت است و در جریان ۲ سفر استانی آقای روحانی این توجه مشخص می‌باشد.

به گزارش برنا،معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: نگاه دولت به این استان خاص و متفاوت از دیگر مناطق بوده و اردبیل همچنان شایسته توجه بیشتری می‌باشد.

وی افزود: در سفر اول رییس‌جمهوری به این استان در سال ۹۳ برای ۴۶ طرح و پروژه این استان حدود ۳۲۵ میلیارد تومان تصویب شد در حالی که مبلغ پرداختی به طرح‌ها و مصوبات آن سال رقم هزار و ۷۵۱ میلیارد تومان می‌باشد و هنوز دولت خود را موظف می‌داند هفت میلیارد تومان از سفر قبل به این استان اختصاص دهد.

نوبخت تصریح کرد: در این سفر نیز استان اردبیل مورد توجه ویژه رییس‌جمهوری بوده  و در ۲ بخش زیرساخت‌ها و اشتغال اعتبار در نظر گرفته شده که در زمینه طرح‌های زیربنایی این استان هزار و ۲۸ میلیارد تومان از منابع عمومی و ۱۳۲ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده که بخش عمده آن مربوط به حمل و نقل و ریل و راه‌آهن است.

نوبخت گفت: آنچه که در سفرهای استانی این استان را متمایز کرده توجه خاص به موضوع اشتغال است و هزار و ۳۴۱ میلیارد تومان در این سفر از محل تبصره ۱۸ برای ایجاد هزار و ۲۷۳ فرصت شغلی به تفکیک ۹ برنامه تخصیص یافت.

به گفته وی، مجموع اعتبارات عمرانی از سال ۹۲ تاکنون ۳.۸ برابر میانگین پرداختی سالانه آن دوره بوده و به عنوان سندی برای توسعه این استان مطرح می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز