استاندار گلستان :

رسانه ها در مسیر دستیابی به راهکارهای مشترک توسعه استان موثر هستند

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۷:۴۵
کد خبر: ۹۴۴۵۱۵
رسانه ها در مسیر دستیابی به راهکارهای مشترک توسعه استان موثر هستند
رسانه ها در مسیر دستیابی به راهکارهای مشترک توسعه استان موثر هستنداستاندار گلستان با بیان اهمیت مسئله شناسی موضوعات اساسی استان اظهار کرد: رسانه هادر مسیر دستیابی به راهکارهای مشترک توسعه گلستان موثر هستند و می توانند مدیریت استان را یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛هادی حق شناس در دیدار با هیات اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان تصریح کرد: نباید دغدغه های فرعی مانع رشد استان شود و همه باید ضمن توجه به مسایل اساسی استان همکاری لازم را در جهت رفع مشکلات را داشته باشند.

وی افزود : انتخابات اسفند ماه از زوایای مختلف دارای اهمیت است و همه باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت گسترده مردم را فراهم آوریم.

استاندار گلستان یادآور شد: رسانه ها با استفاده از سواد رسانه ای می توانند نقش بسزایی در آگاهی مردم  و حضور آنان در انتخابات داشته باشند.

حق شناس خاطر نشان کرد: در ۴۱ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بی نظیری داشته است و از سال ۹۲ تا به امروز تنها در حوزه راه آهن , خطوط ریلی کشور از ۹ هزار کیلومتر به بیش از ۱۴ هزار کیلومتر رسیده است اما برخی تلاش دارند این موفقیت ها را کمرنگ کنند.

وی ادامه داد: رزمایش ایران, چین و روسیه در دریای عمان به اعتراف سخنگوی وزارت امورخارجه امریکا کابوس این کشور بوده و این نشان دهنده قدرت بین المللی جمهوری اسلامی ایران است.

لازم به ذکر است در این دیدار هیات اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان دغدغه ها و موضوعات خود را در حوزه رسانه و فرهنگ با دکتر حق شناس درمیان گذاشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز