با حضور معاون وزیر صنعت؛

چند طرح زیرساختی در جنوب خراسان رضوی افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۶:۰۹
کد خبر: ۹۴۴۵۶۹
چند طرح زیرساختی در جنوب خراسان رضوی افتتاح شد
شبکه توزیع گاز ایستگاه TBS و چند واحد کارگاهی ناحیه صنعتی "مه‌ولات" واقع در جنوب استان خراسان رضوی روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم گفت: بهره‌برداری طرح‌های زیرساختی و عمرانی از اولویت‌های اصلی در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده و برای توسعه کشور ضروری است.

محسن صالحی‌نیا افزود: تمام طرح‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور بر مبنای تامین نیازهای واحدهای صنعتی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: به رغم تحریم‌ها و شرایط اقتصادی که دشمن به وجود آورده است اجرای پروژه‌های عمرانی متوقف نشده و با بهره‌گیری از دانش و توانمندی‌های پیمانکاران داخلی این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اجرای زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران و در جهت تکمیل و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.

مسعود مهدی‌زاده مقدم با اشاره به افتتاح کارگاه‌های این ناحیه صنعتی افزود: هر کجا که ظرفیت برای تولید وجود داشته باشد امکانات زیرساختی را در اختیار صنعتگران قرار می‌دهیم تا صنعتگران بتوانند از مزایای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده کنند.

وی با اشاره به مزیت‌های ایجاد واحدهای کارگاهی در استان، ادامه داد: کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل‌ونقل، افزایش راندمان بازاریابی، دسترسی به بازار، افزایش جذابیت و امنیت شغلی از مزایای ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: طرح گازرسانی به ناحیه صنعتی مه‌ولات به طول ۵.۶ کیلومتر لوله‌گذاری و ایستگاه TBS و خط تغذیه با هزینه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و پروژه واحدهای کارگاهی با هزینه هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: این ناحیه صنعتی فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و در حال حاضر با ۳۱ هکتار فضای صنعتی برای واحدها زمینه تولید را فراهم کرده است.  
مرکز شهرستان مه‌ولات در فاصله ۲۰۳ کیلومتری مشهد واقع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز