فرماندار شهرستان پارس آباد:

تلاش پرستاران پارس آباد به لحاظ کمی و کیفی ستودنیست

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۹:۴۶
کد خبر: ۹۴۴۶۷۱
تلاش پرستاران پارس آباد به لحاظ کمی و کیفی ستودنیست
به گزارش برنا؛ فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه ویژه شبکه بهداشت و درمان که به مناسبت روز پرستار برگزار شد؛ گفت: این شهرستان کانون مراجعت های مردمی بوده و به جهت ظرفیت های بالقوه مردم دیگر شهرستان ها هم برای انجام امورات خود خصوصاً در زمینه بهداشت و درمان به این شهرستان مراجعه می کنند. فرماندار شهرستان پارس آباد گفت:زحمات تمامی مراجعین و بیماران

فرماندار شهرستان پارس آباد:

تلاش پرستاران پارس آباد به لحاظ کمی و کیفی ستودنی است

وی ابراز امیدواری کرد: شهر ما یک شهر جوان و تازه تاسیس است و کاستی ها و کمبودهای بسیاری دارد باید تلاش کنیم تا این کمبود ها را جبران نموده و شهرستان پارس آباد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

 

به گزارش برنا؛ فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه ویژه شبکه بهداشت و درمان که به مناسبت روز پرستار برگزار شد؛ گفت: این شهرستان کانون مراجعت های مردمی بوده و به جهت ظرفیت های بالقوه مردم دیگر شهرستان ها هم برای انجام امورات خود خصوصاً در زمینه بهداشت و درمان به این شهرستان مراجعه می کنند.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت:زحمات تمامی مراجعین و بیماران به مراکز درمانی، بیمارستانها و شبکه بهداشت و درمان و دیگر مراکز بهداشتی به عهده این قشر پرتلاش و زحمتکش است.

حاجی پور تصریح کرد: خدمات پرستاران عزیز غیر قابل توصیف است و شب و روز نمی شناسد و در تمامی طول شبانه روز پرستاران به مردم و مراجعین خدمات ارائه می کند.

سرپرست فرمانداری پارس آباد یادآور شد: پرستاران شهرستان پارس آباد علاوه بر این که از بیماران این شهرستان میزبانی می کنند به بیماران دیگر شهرستان‌ها نیز که برای درمان به بیمارستان ها مراجعه می کنند خدمات ارایه می کنند که کار بسیار دشواری است.

او افزود: این شهرستان علاوه بر میزبانی برای ۱۴۵ هزار نفر جمعیت شهرستان برای جمعیت مراجعه کننده دیگر شهرستانها نیز خدمات ارائه میکند و میزبان بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان و شهرهای حومه است.

عدالت حاجی پور گفت: یکی از مطالبات اساسی ما در سفر ریاست محترم جمهوری مطالبات بهداشتی و درمانی از جمله جذب نیروی انسانی برای بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی و تاسیس دانشکده پرستاری و پزشکی بود.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: تمامی دستگاه ها بلا استثنا در کنار پرستاران عزیز و شبکه بهداشت و درمان هستند و مشکلات و مطالبات آنان را تا لحظه آخر پیگیری و دنبال خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد: شهر ما یک شهر جوان و تازه تاسیس است و کاستی ها و کمبودهای بسیاری دارد باید تلاش کنیم تا این کمبود ها را جبران نموده و شهرستان پارس آباد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

حاجی پور اظهار داشت: باید با کمک متخصصان و صاحبنظران و دست اندرکاران امر تلاش کنیم تا سند توسعه چشم انداز را در تمامی حوزه ها برای شهرستان پارس آباد تدوین کرده و با برنامه ریزی دقیق این شهرستان را به سرمنزل مقصود برسانیم.

در پایان این مراسم فرماندار شهرستان پارس آباد با حضور در بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی ره بازدید بعمل آورده و با اهدای شاخه گل از زحمات پرستاران خدوم و دلسوز قدردانی و تجلیل کرد.

 

نظر شما