ساختمان دانشگاه ملایر به نام سردار شهید سلیمانی مزین شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۸:۲۶
کد خبر: ۹۴۵۵۰۴
ساختمان دانشگاه ملایر به نام سردار شهید سلیمانی مزین شد
ساختمان مرکزی دانشگاه ملی ملایر به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رییس دانشگاه ملایر روز شنبه اظهار داشت: به منظور پاسداشت نام و جایگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساختمان مرکزی این دانشگاه به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد.

خسرو سایوند افزود: باید نشان دهیم جایگاه کسانی که برای این سرزمین و ملت ایران جانشان را فدا می‌کنند، همواره در بین مردم زنده و جاوید خواهد ماند.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار بزرگ جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی جهادگر خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت و پاسدار حریم عزت بود که رشادت‌ها، اهداف بلند و تفکر وی برای همیشه زنده و جاوید است.

رییس دانشگاه ملایر با بیان اینکه سردار سلیمانی مدافع سرافراز مظلومان عالم بود بیان کرد: پرچمی که سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشتند، در اهتزاز باقی خواهد ماند.

سایوند نقش دانشگاهیان و فرهیختگان را در این عرصه مهم دانست و افزود: اگر می‌خواهیم راه شهید سپهبد سلیمانی ادامه پیدا کند، باید تفکر وی را زنده نگاه داریم.

وی سردار سلیمانی را نماد وحدت جهان اسلام دانست و ادامه داد: آیین بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد حلج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش امروز /شنبه/ بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد این دانشگاه برگزار می‌شود.

سایوند با تاکید بر باشکوه برگزار شدن آیین بزرگداشت شهید سردار سلیمانی گفت: حق سردار بزرگ جهان اسلام و علمدار هیبت‌آفرین باید به خوبی و نیکی ادا شود.

 

نظر شما