وداع با پیکر سردار شهید سلیمانی ظهر یکشنبه در مشهد

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۹:۵۰
کد خبر: ۹۴۵۵۹۳
وداع با پیکر سردار شهید سلیمانی ظهر یکشنبه در مشهد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: پیکر مطهر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و پنج شهید دیگر حادثه تروریستی بغداد، ظهر فردا (یکشنبه) در مشهد مقدس تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن جعفری در جلسه شورای اطلاع رسانی استان خراسان رضوی افزود: پیکرهای مطهر ۶ شهید حادثه تروریستی بغداد از عراق به خوزستان منتقل می‌شوند و ساعت ۱۲ ظهر فردا به مشهد انتقال می‌یابند.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکرهای سردار شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و چهار شهید دیگر این حادثه از میدان ۱۵ خرداد مشهد آغاز شده و با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به سوی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد یافت.

وی گفت: مراسم وداع با پیکر شهدا در حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد و پس از آن پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی و چهار شهید دیگر به تهران منتقل شده و سرانجام پیکر مطهر سردار دلها در کرمان به خاک سپرده خواهد شد.

جعفری افزود: در مراسم تشییع این شهدا که سرپرست نیروهای حشدالشعبی عراق نیز حضور دارد، پیکر مطهر شهید "ابومهدی المهندس" پس از تشییع از حرم مطهر رضوی به نجف منتقل می‌شود.

 

وی علت تغییر برنامه‌های تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی را تشییع با شکوه و مردمی پیکر وی در عراق و بغداد عنوان کرد و ادامه داد: حضور انبوه جمعیت شرکت کننده، مراسم را تحت‌الشعاع قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی انسانی وارسته و فردی خالص و دوستدار اهل بیت (ع) بود به طوریکه ایشان دو هفته پیش در مشهد حضور داشت و در مراسمی با حضور مداحان اهل بیت (ع) در حرم مطهر رضوی به مدت ۲ ساعت گریه می‌کرد و در این مراسم آرزوی شهادت کرد.

وی افزود: این سردار شهید ذخیره رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران بود که موجب عزت داخلی و خارجی کشور و رعب و وحشت دشمنان اسلام شده بود.

جعفری ادامه داد: سردار سلیمانی تاکنون خدمات بسیار برای ملت ایران و جهان اسلام انجام داد که به دلیل مسائل امنیتی تاکنون مطرح نشده و از این پس این خدمات برای مردم بیان خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز