فرمانده انتظامی استان البرز:

عامل اصلی تخریب حوزه علمیه محمدشهر کرج دستگیر شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۰:۵۷
کد خبر: ۹۴۵۷۶۸
عامل اصلی تخریب حوزه علمیه محمدشهر کرج دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان، عامل اصلی حمله و تخریب حوزه علمیه محمد شهر کرج دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: طی اعتراضات مردمی نسبت به افزایش قیمت بنزین، عده ای از اراذل و اوباش با سواستفاده از این موضوع با بستن نقاب به صورت خود، اقدام به حمله و آتش سوزی در حوزه علمیه محمدشهر کرج کرده بودند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری عامل اصلی این اقدام در دستورکار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پیچیده موفق به شناسایی یکی از عوامل اصلی این اقدام شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: پس از تحقیقات ماموران، مشخص شد متهم از تحت تعقیب بودن خود مطلع و از محل زندگی اش متواری شده است اما با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدیم که وی به یکی از روستاهای اطراف استان زنجان گریخته و در آنجا مخفی شده است.

وی همچنین عنوان کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متهم را به سمت کرج هدایت و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

محمدیان بیان داشت: متهم در بازجویی ها ابتدا منکر شرکت در اغتشاشات اخیر بود اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به صراحت به شرکت در تخریب اماکن عمومی و حضور فعال در تخریب و آتش زدن حوزه علمیه محمدشهر کرج اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی سایر افرادی که با حمله به اماکن دولتی و شخصی زندگی شهروندان را با مشکل مواجه کرده اند ادامه دارد و در اخبار بعدی به اطلاع مردم استان البرز خواهد رسید.

 

...

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز