مربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج:

صعود به پلی آف تنیس روی میز مهم ترین هدف شهرداری کرج است

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۴:۳۷
کد خبر: ۹۴۵۸۶۳
صعود به پلی آف تنیس روی میز مهم ترین هدف شهرداری کرج است
مربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج ضمن ابراز خرسندی از شرایط حاکم بر این تیم گفت: خوشبختانه در حال حاضر در رده چهارم جدول لیگ ایستاده ایم و صعود به پلی آف تنیس روی میز مهم ترین هدف تیم شهرداری کرج است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، امیر بخشی اظهار کرد: پس از پایان مرحله مقدماتی 4 تیم برتر جدول لیگ تنیس روی میز به پلی آف راه پیدا می کنند که تلاش می کنیم تا در نخستین سال حضور خود در لیگ در جمع مدعیان حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به سطح بالای مسابقات لیگ تنیس روی میز کشور گفت: تمامی تیم های حاضر در لیگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و از ملی پوشان و نفرات برتر تنیس روی میز ایران بهره می برند.

مربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج گفت: تیم ما به نسبت سایر تیم ها با هزینه به مراتب کمتری با تکیه بر ورزشکاران بومی و جوان راهی مسابقات شد که تاکنون نتایج خوبی نیز بدست آمده است.

بخشی تصریح کرد: تیم شهرداری کرج 3 بازیکن غیر بومی دارد که آن ها نیز با حداکثر توان برای موفقیت تیم شهرداری تلاش می کنند و معتقدم با صعود به پلی آف می توانیم مزد زحمات خود را بگیریم.

وی در پایان ضمن قدردانی از شهرداری کرج گفت: شهرداری تا این لحظه از هیچ حمایتی دریغ نکرده و امیدوارم ورزش البرز در ادامه با تکیه بر حمایت مدیران شهری بتواند به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد.

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز