امام جمعه سروآباد:

سردار سلیمانی نماد استکبار ستیزی ملت ایران بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۸:۲۷
کد خبر: ۹۴۶۰۰۴
سردار سلیمانی نماد استکبار ستیزی ملت ایران بود
امام جمعه سروآباد گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی نماد استکبار ستیزی ملت ایران بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون علیه ظلم و ستم دشمنان جنگید و با افتخار و عزت به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ماموستا سید عبدالقادر حسینی روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهاد سردار قاسم سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم سروآباد در محل حسینیه سپاه سروآباد برگزار شد، اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی کسی بود که ریشه داعش را در منطقه خشکاند و کشور عراق را از تروریست ها پاک کرد.

وی افزود: آمریکای جنایتکار بعد از سرنگونی صدام چندین سال متوالی است که در عراق حضور نظامی دارد بارها و بارها در رسیدن به منافع خود با شکست مواجه شده بود و دلیل آن را هم حضور مقتدرانه سردار قاسم سلیمانی عنوان کرده بود.

امام جمعه سروآباد گفت: آمریکای شیطان صفت که منافع خود را در خطر می دید بارها و بارها ترور سردار سلیمانی را برنامه ریزی کرده بود ولی هر بار با شکست مواجه می شد ولی این جنایتکاران بشریت در اقدامی از پیش طراحی شده و در حالی که سردار سلیمانی به صورت رسمی به دعوت مسوولان عراقی از فرودگاه به عراق سفر کرده بود، با پهباد و موشک های قدرتمند وی و سایر همرزمانش را به شهادت رساندند.

وی تاکید کرد: ملت ایران این خیانت و اقدام تروریستی را فراموش نخواهند کرد و در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی مصم تر و هم قسم می شوند و تا آخرین قطره خون خود در برابر اقدامات زورگویانه آمریکای جنایتکار خواهند ایستاد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز