رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد:

ولایت مداری، خصیصه اصلی سردار شهید سلیمانی

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۲:۲۴
کد خبر: ۹۴۶۰۸۵
ولایت مداری، خصیصه اصلی سردار شهید سلیمانی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی مهمترین ویژگی این شهید را ولایت مداری برشمرد و تاکید کرد: مسئولان و‌ مدیران باید این ویژگی را در خود تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، احمدرضا احمدی در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در مسجد قائمیه شهرستلن گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه از جمله ویژگی های این شهید تواضع، سادگی و‌ جهاد در راه خدا بود، اظهار کرد: همین خصیصه ها سبب شد تا محبت سردار سلیمانی در قلب همه انسانهای آزاده جهان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سنت الهی بر این است که محبت انسان های مجاهد در راه خدا در دل دیگران قرار بگیرد، تصریح کرد: خبر شهادت سردار سلیمانی  همه مردم از هر قوم و‌مذهبی را بهم ریخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید براینکه سردار شهید سلیمانی ولایت مداری و اطاعت از رهبری را تکلیف خود میدانست، خاطرنشان کرد: این ویژگی در بین مسئولان ما کمرنگ شده است که باید به آن توجه بیشتری کنند تا از بروز فتنه ها و مشکلات جلوگیری کنند.

احمدی با اشاره به اینکه نظام مشابه سردار شهید سلیمانی را در بین سرداران خود بسیار دارد، افزود: مطمئنا راه این شهید قدرتمندانه تر ادامه خواهد یافت و این علم بر زمین نمیماند.

وی با بیان اینکه نقشه امروز دشمن ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب، سپاه و روحانیت است، گفت: مردم بصیر ایران اسلامی فریب حیله و توطئه های دشمن را نمیخورند و همیشه آگاهانه در همه صحنه ها حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز