آویژه برای تکمیل پیروزی های خود به گرگان می‌رود

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۱:۳۴
کد خبر: ۹۴۶۳۷۷
آویژه برای تکمیل پیروزی های خود به گرگان می‌رود
تیم بسکتبال پارسای مشهد امروز برای تکمیل نوار پیروزی‌های خود ‌به مصاف صدرنشین لیگ در گرگان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال امروز پیگیری می‌شود و در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته بسکتبالیست‌های آویژه صنعت پارسای مشهد در گرگان میهمان صدرنشین لیگ برتر خواهند بود.  

شهرداری گرگان که فصل گذشته عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده بود، حالا باید در شرایطی از تیم مشهد میزبانی کند که بعد از 2 پیروزی درخشان مشهدی‌ها، گرگانی‌ها بیم شکست مقابل چشمان هوادارانشان در سالن خانگی را دارند.

تیم بسکتبال پارسای مشهد طی 2 دیدار برگزار شده از دور برگشت و انجام یک بازی معوقه توانستند 3 پیروزی درخشان برابر توفارقان، پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام به دست بیاورند، پیروزی‌هایی که شاگردان سرجان ایوانوویچ را به تیمی خطرناک در نیم‌فصل دوم بدل کرده است که نه‌تنها می‌توانند یقه هر مدعی‌ای را بگیرند‌ بلکه خود در قامت یک مدعی ظاهر می‌شوند.

شهرداری گرگان، صدرنشین کنونی لیگ برتر، از وجود مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی تیم ملی روی نیمکت خود بهره می‌برد و از تیم‌های ریشه‌دار بسکتبال کشور است که در بازی رفت برابر تیم هنوزجانیفتاده پارسا در مشهد به‌سختی با نتیجه 87 بر 83 و با اتکا به تجربه بالای خود به برتری رسید.

گرگانی‌ها تا اینجای فصل، 13 پیروزی و 2 شکست در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند که از این میان 2 شکستشان برابر مهرام و پالایش نفت آبادان بوده است. پارسایی‌ها هم در این 15 هفته 10 پیروزی و 5 شکست در کارنامه دارند که 5 شکست آن‌ها برابر تیم‌های پتروشیمی بندرامام (دیدار رفت)، شهرداری گرگان (دیدار رفت)، شیمیدر، مهرام و مس کرمان بوده است.

جلیلی، سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت، درباره دیدار حساس تیمش برابر شهرداری گرگان که امروز از ساعت 16 در گرگان برگزار می‌شود گفت: «بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم. در مسابقه رفت خیلی نزدیک نتیجه را واگذار کردیم و تمام تلاشمان این است که با یک بازی خوب نتیجه دور رفت را جبران کنیم. گرگانی‌ها در صدر جدول هستند و تیم پرمهره‌ای دارند. مربی این تیم از بهترین‌های ایران است و تماشاگران فوق‌العاده‌ای هم دارد. بچه‌های ما هم روحیه خوبی از بردها دارند و انگیزه زیادی گرفته‌اند.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز