تغییر در برنامه اردوی خارجی شهرخودرو/ حضور عالیشاه منتفی شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۳:۰۶
کد خبر: ۹۴۶۴۳۰
تغییر در برنامه اردوی خارجی شهرخودرو/ حضور عالیشاه منتفی شد
تیم فوتبال شهرخودرو خراسان برای رسیدن به بازی هفته هجدهم، برنامه اردوی امارات خود را جابه جا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در حالی که قرار بود تیم فوتبال شهرخودرو چهاردهم دی ماه به مدت هشت روز راهی امارات متحده عربی شود تا اردوی خود را در این کشور برپا کند، اعلام تقویم بازی‌های نیم‌فصل دوم و قرار دادن یک بازی برای مشهدی‌ها پیش از جدال آسیایی باعث شد تا یحیی گل‌محمدی تغییراتی را در این اردو ایجاد کند.

بنا به تصمیم سرمربی شهرخودرو، اردوی هشت روزه این تیم از روز سه‌شنبه 17 دی ماه در امارات برپا خواهد شد تا پس از اتمام اردو، کاروان مشهدی‌ها روز 25 دی ماه از دبی مستقیما وارد شیراز و سپس عازم بوشهر و بازی با شاهین شهرداری این شهر شود.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو تمامی امکانات اردوی تیمش را در امارات متحده عربی در بهترین سطح تدارک دیده است تا این تیم با روحیه به ایران بازگردد و پس از رویارویی با نماینده بوشهر، کاملا آماده اولین بازی آسیایی خود در اول بهمن ماه باشد.

 

 حضور عالیشاه منتفی شد

جذب بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تیم شهرخودرو خراسان منتفی شد. امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران که گفته می‌شد در فهرست خروجی سرمربی این تیم قرار دارد، مذاکراتی را با مسئولان باشگاه شهرخودرو انجام داده بود تا نیم فصل دوم در جمع شاگردان یحیی گل محمدی باشد.

طبق شنیده‌ها عالیشاه برای پیوستن به شهرخودرو باید با انتقالی قرضی از پرسپولیس جدا می‌شد، اما با اضافه شدن روح ا... سیف اللهی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به شهرخودرو، مدیران این تیم مشهدی قید حضور عالیشاه  در این تیم را زدند.

گفتنی است؛ روح‌ ا... سیف‌اللهی با عقد قراردادی 5/2 ساله به شهرخودرو خراسان پیوست. سیف‌اللهی سابقه بازی در تیم‌هایی همچون پرسپولیس تهران، استقلال خوزستان، سیاه‌جامگان، پارس جنوبی جم  را در کارنامه دارد. شهر خودرو پیش از این حسن جعفری مدافع سابق سپاهان و میلاد سرلک بازیکن سابق نساجی مازندران را جذب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز