امام جمعه قروه :

عزاداری جهانیان نشان داد که «حاج قاسم» متعلق به جهان بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۷:۵۳
کد خبر: ۹۴۶۴۴۲
عزاداری جهانیان نشان داد که «حاج قاسم» متعلق به جهان بود
امام جمعه قروه گفت: شهید سردار سلیمانی نماد شاخص و حامی مسلمانان و انسان های مظلوم جهان بود و شرکت مردم سراسر دنیا در مراسم عزاداری این شهید، نشان داد «حاج قاسم» متعلق به جهان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام عابدین رستمی صبح امروز در جمع مردم شهیدپرور روستای مالوجه قروه در مراسم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد شاخص و حامی مسلمانان مظلوم بود و مردم سراسر دنیا در مراسم عزاداری روز شهادتش آنرا به تصویر کشیدند.

امام جمعه قروه در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران کشور امام زمان است و هیچگاه در مقابل ظلم، ستم و تجاوز سکوت نخواهد کرد و شجاعانه در پاسداری از آرمانهای انقلاب و رهبری می ایستد.

وی در مورد ویژگی های شخصیتی سردار حاج قاسم سلیمانی هم گفت: این انسان با اعمال و کارهایش چنان میان مردم ایران و جهان محبوب بود که همه برای تشیع پیکرش در شهر خود کمپین تشکل داده اند و این حرکت مردم نشان از عزتی است که خداوند به سردار سلیمانی عطا کرده است.

رستمی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی در میان کشورهای مسلمان دنیا تحولات زیادی در پایداری دین اسلام به وجود آورد که روز شهادتش دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

امام جمعه قروه خطاب به دشمنان ایران اسلامی تاکید کرد: سردار سلیمانی عزت جمهوری اسلامی ایران است چرا که بر پایه دستورات الهی در رکاب امام زمان و مقام معظم رهبری گام های موفقی برای مسلمانان بر داشته است.

وی گفت: مردم امریکا در فضای مجازی اعلام کردند که اسیر سردمداران این کشور مانند ترامپ هستند و خود را گروگان می دانند.

رستمی در پایان اذعان داشت: در تمام دنیا هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران نتوانسته مقاومت کند و با یاری امام زمان و رشادت های سربازان این وطن، انقلاب اسلامی ۴۰ سال است شجاعانه در مقابل آمریکایی خونخوار ایستادگی کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز