مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان:

کاهش شکاف دیجیتال در تمامی مناطق روستایی و شهری لرستان

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۸:۱۲
کد خبر: ۹۴۶۵۳۹
کاهش شکاف دیجیتال در تمامی مناطق روستایی و شهری  لرستان
شهاب حیدری از کاهش شکاف دیجیتال در تمامی مناطق روستایی و شهری لرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حیدری امروزدر جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: با بررسی‌های انجام‌شده و عملیات صورت گرفته توسط تیم‌های پایش و همچنین گروه‌های تخصصی این اداره کل ۵۱ نقطه از این استان که بدون پوشش بوده و یا وضعیت ارتباطی مناسبی نداشتند، شناسایی شدند و اقدامات لازم جهت رفع این نقص و تحت پوشش قرار گرفتن این مناطق انجام‌شده است.

او با اشاره به تأکید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر کاهش شکاف دیجیتال در تمامی نقاط کشور ،افزود: مدارک و مستندات لازم برای رفع مشکلات آنتن دهی و پوشش ارتباطی این مناطق به وزارتخانه ارسال شده است، که موافقت اولیه گرفته‌شده و دستور لازم جهت همکاری سایر اپراتورها به آن‌ها به مراکز ابلاغ شده است.

 حیدری  با اشاره به اینکه شرکت مخابرات منطقه لرستان به‌عنوان پیمانکار این طرح انتخاب شده است ،تصریح کرد: بیش از یک‌میلیون و ۴۱۰ هزار خط تلفن همراه اعتباری و دائمی ۶۷ هزار پورت پرسرعت  ADSL و ۴۲ هزار پورت فعال در استان لرستان ایجاد شده و به بهره‌برداری رسیده است.

 مدیرکل ارتباطات  لرستان خاطر نشان کرد: دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات از اهداف مهم و با اولویت بالا برای وزارت ارتباطات است که طرح‌های مذکور با هدف رسیدن به این مهم در حال انجام هستند که در این زمینه می‌توان به پوشش ۹۹ درصدی جاده‌های لرستان و همچنین پوشش ارتباطی ۹۷ درصد از روستاهای این استان اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز