تولیت مسجد جمکران:

بساط آمریکا از منطقه به زودی برچیده می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۸:۵۵
کد خبر: ۹۴۶۹۸۲
بساط آمریکا از منطقه به زودی برچیده می‌شود
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: به برکت خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بساط آمریکا از منطقه برچیده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان دوشنبه شب دراجتماع باشکوه تشییع کنندگان پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی و همرزمانش درمسجد مقدس جمکران، با تجلیل از حضور باشکوه مردم ایران و عراق و همچنین قم مقاوم در مراسم تشییع سردار مقاومت  افزود: خون شهدای این حمله تروریستی زمینه‌ساز پیروزی اسلام و آزادی قدس شریف می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر چه این شهادت برای جهان اسلام و مقاومت سخت بود ولی دنیا شاهد عظمت ملت ایران و عراق و پیوند مستحکم این دو ملت حول محور ولایت و فرهنگ شهادت بود.

رحیمیان با بیان اینکه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در سال‌های اخیر به عنوان یاور امام زمان(ع) معرفی شدند، گفت: این دو شهید بزرگوار  یاور راستین بودند که نشانه آن پیروی آنان از ولایت بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: پس از شهادت این سرداران بزرگ، مسجد مقدس جمکران پایگاه عظیم تشیع به جای نصب پرچم سیاه بر فراز گنبد آن، پرچم سرخ با شعار «یا لثارت الحسین» را نصب کرد که این موضوع در سطح دنیا بازتاب‌های بسیار زیادی داشت و موجب هراس و وحشت دشمنان شد.

وی ادامه داد: نصب پرچم سرخ خونخواهی «یا لثارات الحسین(ع)» بر گنبد مسجد مقدس جمکران به آمریکا و اذناب آن در منطقه این پیغام را داد که انتقام سخت ملت ایران و مجاهدان اسلام و مقاومت در انتظار آنهاست.

 

نظر شما