ابراز ارادت ورزشکاران البرزی به سردار دلها

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۹:۳۶
کد خبر: ۹۴۷۰۳۷
ابراز ارادت ورزشکاران البرزی به سردار دلها
چند روزی از شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران باوفایش می گذرد و جامعه ورزش البرز نیز به مانند سایر آحاد ایران اسلامی از این اتفاق تلخ متأثر شد و هر یک از ورزشکاران و مربیان ورزش البرز به نوعی ارادت و احساسات خود را نسبت به سردار دلها ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، ورزشکاران البرزی از پست های اینستاگرامی گرفته تا حضور در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای مقاومت هریک به نوعی نشان دادند که ورزش به دور از محور مقاومت نبوده و تمام جامعه باید جهت سرافرازی پرچم سه رنگ ایران از شهدایی چون سپهبد سلیمانی الگوبرداری کند.

مهدی ترابی مراسم عروسی خود را به تعویق انداخت

مهدی ترابی بازیکن البرزی تیم پرسپولیس که پیش تر ارادت خود را نسبت به رهبر معظم انقلاب ابراز کرده بود این بار با به تعویق انداختن مراسم عروسی خود نشان داد که ارزش زیادی برای شهدای مقاومت قائل است و با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی بار دیگر ارادت و علاقه خود به این شهید گرانقدر نشان داد.

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی گلریحان البرز با انتشار پرچم ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چو ایران نباشد تن من مباد!

وی ضمن تسلیت بابت شهادت نیروهای مقاومت تأکید کرد: سردار سلیمانی انسانی شریف بود و معتقدم هرکس در هر لباسی می تواند او را به عنوان الگوی خود قرار دهد.

وقتی خوشحالی کفتارها را دیدیم فهمیدیم که یک شیر مرده است!

الناز دارابیان قهرمان و رکورددار البرزی مسابقات پاراآسیایی جاکارتا که انقلابی بودن را افتخار خود می داند و در دیدار با رهبر انقلاب با تقدیم قالیچه ای ارادت خود را به ایشان نشان داده بود در روزهای اخیر با انتشار پست های مرتبط با حاج قاسم سلیمانی نسبت به دشمن قسم خورده ایران ابراز انزجار کرد.

وی با انتشار پرچم ایران در صفحه خود نوشت: وقتی خوشحالی گرگ ها و کفتارها را دیدیم فهمیدیم که یک شیر مرده است.

قهرمان پرتاب دیسک تیم معلولین ایران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: انتقام سختی در انتظار کسانی است که دستان پلید خود را به خون شهید سلیمانی و یارانش آغشته کردند.

همه ورزشکاران سلیمانی هستند

علی محمدی بازیکن تیم گل ریحان البرز در این ارتباط گفت: همه ورزشکاران ایرانی قاسم سلیمانی هستند و برای حفظ عزت این پرچم مقدس از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی تأکید کرد: بدون شک شهادت سرداری چون سلیمانی برای تمام مردم اتفاقی تلخ است اما اطمینان دارم که مسیر ایشان همچنان ادامه دارد.

سردار سلیمانی در مردانگی کم نظیر بود

فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج گفت: بدون شک سردار سلیمانی در مردانگی و شجاعت کم نظیر بود و برای سلیمانی شدن باید راه های زیادی را طی کرد.

وی با اشاره به جمله معروف سردار شهید سلیمانی گفت: تا شهید نباشی به شهادت نمی رسی و برای ایستاده مردن باید زندگی سالمی داشته باشیم.

انتقام سختی در انتظار آمریکای جنایتکار است

یوسف کرمی کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو اظهار کرد: شهادت سپهبد سلیمانی غم بسیار بزرگی بود اما به طور حتم انتقام بسیار سختی در انتظار آمریکای جنایتکار خواهد بود.

وی گفت: دشمنان قسم خورده ایران با برنامه ریزی قبلی سردار سلیمانی را مظلومانه به شهادت رساندند اما نمی دانند که با این اقدامات ملت ایران متحدتر از پیش خواهد شد.


.

نظر شما