دستگیری باند حرفه ای شکارچیان غیر مجاز در دلفان

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۴:۳۳
کد خبر: ۹۴۷۰۷۶
دستگیری باند حرفه ای شکارچیان غیر مجاز در دلفان
مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری یک باند حرفه ای شکار غیر مجاز در گشت و کنترل شبانه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان  ؛مهرداد فتحی بیرانوند گفت: در پی گشت و کنترل شبانه یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان در حوزه استحفاظی، یک باند حرفه ای از شکارچیان غیر مجاز که از استانهای مجاور جهت شکار گونه های جانوری به این شهرستان آمده بودند در نیمه های شب و در حین شکار دستگیر شدند.

 او  افزود: در این عملیات چهار متخلف زیست محیطی دستگیر و از آنها چهار قبضه اسلحه جنگی و شکاری شامل یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه اسلحه برنو، یک قبضه تکلول غیرمجاز، یک قبضه تکلول مجاز، 45 عدد فشنگ و یک رشته قطار به همراه لاشه سه راس گراز و یک سر خرگوش کشف و ضبط شد.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: پرونده این متخلفین زیست محیطی پس از بازجویی مقدماتی، تنظیم صورتجلسه و اخذ جریمه ضرر و زیان، جهت رسیدگی به مراجع قضایی تحویل گردید.

او گفت:  بر اساس ماده 14 قانون شکار و صید، ادوات کشف شده از این متخلفین تا صدور رای قطعی توسط دادگاه، به صورت امانی زیر نظر این اداره باقی می مانند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست نمود هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه 1540 اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز