مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان:

کاهش ۳۷ درصدی آسیب‌های ناشی از کار در لرستان

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۶:۰۴
کد خبر: ۹۴۷۱۳۷
کاهش ۳۷ درصدی آسیب‌های ناشی از کار در لرستان
علی آشتاب از کاهش ۳۷ درصدی آسیب‌های ناشی از کار در لرستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آشتاب روز سه شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که در محل استانداری لرستان برگزار شده بود  با تسلیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش، اظهار کرد: یکی از وظایف ما صیانت از نیروی انسانی (کار) در امور کار و تولید است.  

او با بیان اینکه برای صیانت از نیروی کار، سیاست پیشگیری از آسیب‌های ناشی از کار لحاظ شده است، افزود: آموزش‌های مهارت زندگی، فرزند پروری و توجه به سلامت روان در خانواده در محیط کار باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان  تصریح  کرد: ۱۲۹ کارگاه با جمعیت بین ۵۰ تا ۵۰۰ کارگر را آموزش دادیم و در این راستا ۵۴۶۰ نفر در راستای توانمندسازی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

آشتاب گفت:  افزایش نشاط اجتماعی در جامعه کار و تولید و اجرای برنامه فرهنگی از اهداف ما بوده و توجه به بحث آموزشی و افزایش مهارت شغلی دانش‌آموزان و دانشجویان به‌عنوان نیروی کار بالقوه ضروری است.

اووی کاهش حوادث ناشی از محیط کار را از موضوعات مهم و مدنظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: کاهش ۳۷ درصدی آسیب‌های ناشی از کار در لرستان را نسبت به مدت هشت ماه سال قبل داشته‌ایم.

 

نظر شما