احتمال آبگرفتگی و سیلاب در خراسان رضوی

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۶:۲۲
کد خبر: ۹۴۷۴۵۴
احتمال آبگرفتگی و سیلاب در خراسان رضوی
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از آغاز بارش‌های رگباری در عصر پنجشنبه و احتمال سیلاب و آبگرفتگی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، غلامرضا ضیاء شهابی در این خصوص گفت: بارشهای رگباری که از عصر پنجشنبه در استان خراسان رضوی آغاز می‌شود به طور متناوب تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها از عصر جمعه تا ظهر شنبه هفته آینده خواهد بود که طی این مدت در بیشتر مناطق استان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن آن‌ها پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: بارندگی از بخش‌های جنوبی و نواحی غربی استان همراه با رعد و برق آغاز می‌شود و در روز جمعه در مناطق مختلف استان گسترش می‌یابد که جمعه شب در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

شهابی از مردم خواست در نزدیکی رودخانه‌ها اتراق نکرده و کوهنوردان نیز به دلیل خطر برق گرفتگی بر اثر رعد و برق به مناطق کوهستانی صعود نکنند.

وی گفت: پدیده مه گرفتگی نیز برای پنجشنبه‌ شب در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است که این پدیده برای جمعه و شنبه شب تشدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه میانگین دمای هوا در خراسان رضوی روز جمعه به طور چشمگیر کاهش خواهد یافت افزود: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که فردا تغییر چندانی ندارد و از روز جمعه کاهش محسوس دما را در مشهد و سایر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز