رییس دادگستری استان اردبیل خبر داد:

تشکیل شعبه‌های قضایی برای رسیدگی به پرونده‌های تخریب مراتع و اراضی ملی

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۰:۴۹
کد خبر: ۹۴۷۴۸۴
تشکیل شعبه‌های قضایی برای رسیدگی به پرونده‌های تخریب مراتع و اراضی ملی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:دستگاه قضایی در صیانت از اراضی ملی مصمم است و با تخریب کنندگان منابع طبیعی و جنگلی برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش برنا،ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه شورای حفظ حقوق بی تامل در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: همه مردم در همکاری و هماهنگی با دستگا ههای متولی باید در بحث حفاظت و صیانت از اموال عمومی و بیت المال چه در امور اراضی و چه در منابع طبیعی، جنگل‌ها و محیط زیست جدی باشند.

او بیان کرد: اگر دیدگاه مردم و مسئولان درباره حفاظت از عرصه‌های طبیعی اصاح نشود باز شاهد تخریب و تصرف اراضی ملی خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: شعبه‌های خاصی برای رسیدگی به پرونده‌های تخریب مراتع و اراضی ملی تشکیل شده و به موقع رسیدگی لازم به تخلفات صورت می‌گیرد.

عتباتی اظهارداشت: مردم نباید اجازه فرصت طلبی را به هیچ یک از سودجویان بدهند و هرگونه تخلف را در سریعترین زمان ممکن به مراجع ذیصلاح گزارش کنند.

او گفت: در این استان اقدامات خوبی در پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و مراتع و نیز جلوگیری از ساخت و ساز‌ها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز انجام گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اضافه کرد: دستگاه قضایی با تخلفات در عرصه تصرف و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی و تضییع حقوق بی تامل و نیز با کسانی که با سهل انگاری خود موجب ضربه به بیت المال بشوند، طبق قانون با قاطعیت برخورد می‌کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل هم در این جلسه با اشاره به اینکه برای حفاظت از منابع طبیعی مشارکت مردم و نهاد‌های مربوطه الزامی است، گفت: در سال‌های اخیر جلوی تخریب مراتع و جنگل‌های استان گرفته شده و انتظار می‌رود مردم مشارکت بیشتری در حفظ منابع طبیعی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز