معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

حمله سپاه به مواضع آمریکایی‌ها زنگ خطری برای استکبار جهانی است

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۵:۱۲
کد خبر: ۹۴۷۵۱۵
حمله سپاه به مواضع آمریکایی‌ها زنگ خطری برای استکبار جهانی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: حملات نیروهای هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع آمریکایی‌ها، زنگ خطری برای تمام کشورهای استبکاری است و باید بعد از این، بیشتر مراقب عملکرد و رفتار خود در منطقه باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، افزود: ایادی استبکار باید بدانند که بعد از این، ضربات محکمتری از جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد و هرگونه شرارت جدید آنها به سرکردگی آمریکا پاسخی کوبنده‌تر و قاطع‌تر در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: قطعا راه شهید سردار سلیمانی با جدیت و قاطعیت بیشتری ادامه خواهد یافت و دیگر سرداران پرافتخار ایران اسلامی، علم این سردار شهید را در دست خواهند گرفت.

حبیبی افزود: در روزهای گذشته حضور باشکوه و میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی ثابت کرد که این سرباز ولایت مدار تا چه اندازه محبوب مردم ایران است و باید همه ما برای ادامه راه وی و حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام تلاش کنیم.

وی در ادامه به معضل مواد مخدر اشاره کرد و گفت: برای داشتن شهری با نشاط باید از خرید و فروش مواد مخدر در جامعه جلوگیری به عمل آید و معتادان متجاهر نیز در پارک‌ها و فضای شهر جمع آوری شوند.

حبیبی با بیان اینکه اعتیاد یک مرگ تدریجی است، اظهار داشت: خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند و نسبت به رفت و آمد محصلان و دانشجویان خانواده به مدارس و دانشگاه‌ها نظارت بیشتری انجام دهند.

این مسؤول، مبارزه با اعتیاد را متکی بر اصل پیشگیری دانست و گفت: امروز همه مسؤولان موظف هستند اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه را برای مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار دهند و هرگونه اقدام ضربتی که هزینه آور است را در مرحله آخر به کار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرخشان کرد: با توجه به آمادگی مجموعه سپاه و بسیج قزوین نسبت به راه‌اندازی مراکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر، باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای دریافت مجوز آنها از وزارت کشور در دستور کار قرار گیرد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس این اطلاعیه،  ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده و انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز