کریمی در آیین تقدیر از قهرمان لرستانی ووشو مطرح کرد:

استعدادهای خوبی در ووشو لرستان نهفته است / برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران قهرمانان لرستانی تا پایان سالجاری

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۹:۵۰
کد خبر: ۹۴۷۶۳۰
استعدادهای خوبی در ووشو لرستان نهفته است / برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران قهرمانان لرستانی تا پایان سالجاری
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت:طی آیین با شکوهی تا پایان سالجاری، از ورزشکاران قهرمان لرستانی تجلیل می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ سید علی کریمی امروز  در آیین تجلیل از میلاد عارفی مقام که با حضور رییس و اعضای هیات رییسه هیات ووشو لرستان برگزار شده بود ، اظهار کرد: این ورزشکار شایسته تیم ملی ووشو که از یک خانواده ورزشی به تمام معنا تربیت شده، از افتخارات ورزش استان و کشور است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به شهادت سردار رشید سپاه اسلام، قاسم سلیمانی، افزود: شهادت سردار سر افراز کشورمان، شوکی بزرگی بود و همه کشور و جامعه بین الملل را تحت تاثییر قرار داد که امیدواریم، راه این شهید والا مقام و سایر شهدای اسلام، ادامه داشته باشد و ما هم پیرو خوبی برای راه آنها باشیم.

کریمی با بیان این که از هر فرصت برای دیدار با ورزشکاران و قهرمانان استفاده می کنم، تصریح کرد: همه با مشکلات ورزش لرستان آشنا هستیم و می دانیم که چه مشکلاتی در آن وجود دارد و تغییر وضع موجود نیازمند تلاش و ممارست بیشتر است تا بتوانیم از موانع و مشکلات بکاهیم.

او بیان کرد: نگاه ما تحقق ورزش قهرمانی است و با توجه به این دارای استعداد ها و ظرفیت های خوبی که هستیم، اما طی سالیان گذشته از آن غافل بوده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خاطر نشان  کرد: لرستان ظرفیت خوبی در قهرمانی رشته های مختلف ورزشی مخصوصا ووشو دارد و باید بیش از گذشته کار، همت و تلاش شود تا اهداف مطلوب مان دست یابیم.

کریمی با اشاره به این که حاشیه های ووشو لرستان با مدیریتی که در این رشته وجود دارد، برطرف شده، گفت: ووشو لرستان، روند مطلوبی را طی می‌کند که امیداوریم در آینده شاهد به بار نشتن این زحمات باشیم.

او عنوان  کرد: برای ماه های پایانی سالجاری و سال آینده توجه ویژه ای به ووشو داریم و سعی داریم و خانه ووشو در استان ایجاد می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: طی آیین با شکوهی تا پایان سالجاری، از ورزشکاران قهرمان لرستانی تجلیل می‌کنیم.

کریمی با اشاره به این که تا جایی که بتوانیم از همه قهرمانان ورزش استان حمایت می کنیم، گفت: این را وظیفه ذاتی خود می دانیم که هر کمکی که بتوانیم برای رشد ورزش استان دریغ نکنیم .

او با تاکید براین که همه مسیر ها برای کمک به ورزشکاران استفاده می کنیم،  عنوان کرد: از همه دلسوزان و دستندرکاران ووشو که به دور از حاشیه فعالیت می کنند، تشکر می کنم امیدارم در ادامه با تداوم فعالیت های همه دلسوزان ورزش استان، شاهد اتفاقات خوبی برای ورزش لرستان باشیم.

بر پایه این خبر، در رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ چین، میلادعارفی مقام کاپیتان لرستانی تیم ملی در بخش ساندا در وزن ۸۵+ کیلوگرم نشان طلا را کسب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز