رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

بر بازار و قیمت کالا‌های اساسی در اردبیل نطارت کامل صورت می گیرد

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۰:۵۰
کد خبر: ۹۴۷۶۶۰
بر بازار و قیمت کالا‌های اساسی در اردبیل نطارت کامل صورت می گیرد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از نظارت گسترده بر بازار و قیمت کالا‌های اساسی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا،رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه تنظیم بازار استان اردبیل به منظور پیگیری برنامه‌های اجرایی و اتخاذ تصمیمات برای تنظیم بازار استان اردبیل گفت: براساس آخرین بررسی‌ها و پایش در بازار کالا و خدمات استان، افزایش محسوسی در قیمت اقلام به خصوص کالا‌های اساسی مردم مشاهده و گزارش نشده است.

او بیان کرد: برپایی نشست منظم ستاد تنظیم بازار با توجه به شرایط بازار و چگونگی عرضه کالا با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها از سوی بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بازرسین اتاق اصناف رصد می‌شود تا افراد بصورت خودسرانه قیمت کالا و خدمات را افزایش ندهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به وظایفی که بر اساس قانون دارد با جدیت هر چه تمامتر با اخلالگران، محتکران و گران‌فروشان به خصوص در شرایط کنونی برخورد می‌کند.

صادقی گفت: به دنبال برگزاری نشست ستاد تنظیم بازار کشور، ستاد این استان نیز با هدف نظارت گسترده بر بازار و قیمت کالا‌های اساسی مردم با حضور مدیران دستگاه‌ها و اصناف برگزار می‌شود و تا ثبات و آرامش قطعی بازار این نشست‌ها ادامه دارد.

او اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی در بازار مانند گران فروشی یا افزایش خودسرانه قیمت کالا‌ها و خدمات را از طریق سامانه ارتباطی۱۲۴ به بازرسان مستقر در ستاد خبری، اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز