معاون اقتصادی استانداری لرستان :

لزوم ایجاد بازارچه‌های محلی در لرستان /کاهش قیمت بعضی اقلام در استان

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۸:۲۱
کد خبر: ۹۴۸۰۵۰
لزوم ایجاد بازارچه‌های محلی در لرستان /کاهش قیمت بعضی اقلام در استان
اسد عبدالهی از کاهش قیمت بعضی اقلام در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ عبدالهی  در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده‌ جانباختگان حادثه هواپیمایی و تشکر از نیروهای سپاه‌پاسداران که اقتدار نظام را در سطح جهانی به منصه ظهور گذاشتند، اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده دستگاه‌های عضو این ستاد و بازدیدهای به‌عمل آمده فضای آرامی بر استان حاکم است.

او افزود: دستگاه‌های متولی این امر بر اوضاع مسلط بوده و شرایط مطلوب است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به اینکه بعضی از کالاها نسبت به گذشته کاهش قیمت داشته‌اند،  خاطر نشان کرد: بعضی از کالاها که افزایش قیمت دارند در سطح ملی است.

عبدللهی با بیان اینکه این جلسه به منظور ارزیابی میزان آمادگی استان در عرضه محصولات و کالاهای اساسی و تقویت آن در آینده برگزار شده است، تصریح  کرد: بعضی از کالاها نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان دو برابر وجود دارد که جای نگرانی نیست.

 او  با تاکید بر استمرار گشت مشترک نظارت و بازرسی دستگاه‌های متولی که از سال گذشته فعالیت داشته است، گفت: دامپزشکی نیز نسبت به پیشگیری و جلوگیری از مبتلا شدن دام و طیور به بیماری‌های واگیردار از جمله آنفلوآنزا نظارت کافی و دقیق داشته باشد.

  معاون اقتصادی استانداری لرستان ایجاد بازارچه‌های محلی در خرم‌آباد و شهرستان‌های استان را به منظور ارائه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم امری ضروری دانست و افزود: شهرداری به عنوان متولی این امر نسبت به ایجاد این بازارچه‌ها با کمک دستگاه‌های متولی اقدام کند چراکه از این طریق می‌توان کالاها با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز