رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

ولایت مداری دلیل مالک اشتر شدن سردار سلیمانی است

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۲:۰۶
کد خبر: ۹۴۸۱۲۵
ولایت مداری دلیل مالک اشتر شدن سردار سلیمانی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اساره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی خصیصه و ویژگی های معنوی با ارزش بسیاری داشتند، افزود: مهمترین ویژگی که او را به مالک اشتر زمانه معروف کرد ولایت مداری و اطاعت محض از رهبری بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، حجت الاسلام احمدی در مراسم بزرگداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی که در مصلی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه شهادت این سردار گرانقدر طوفانی در سراسر دنیا به پا کرد، اظهار کرد: همه امت اسلام از این واقعه داغدار و عزادار شدند.

وی با تاکید براینکه کمتر کسی است که در سوگ مظلومانه این شهید اشک نریزد، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار و همراهانش خود مصداق بارزی از این حجم بزرگ اندوه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گرفتن انتقامی سخت از دشمنان کوردل را ضروری دانست و افزود: طبق فرمایش مقام معظم‌ رهبری این واقعه رخ خواهد داد و مشتی محکم‌ بر دهان کسانی است که در این چند روز شعار نه به انتقام سر داده اند‌.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی دارای روحیه معنوی و‌عرفانی و در صدر همه خصیصه های اخلاقی ولایت بود، تصریح کرد: یکی از دلایل مالک اشتر خواندن سردار سلیمانی همین مطیع امر ولایت بودن است.

وی در انتها با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همچون سردار سلیمانی بسیار دارد، گفت: مردم بیش از پیش قدر سپاه را بدانند و در برابر توطئه های دشمنان و ایجاد شکاف بین مردم و سپاه بصیر باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز