فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:

در حمله موشکی ایران، دشمن به اقتدار ما پی برد

۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۶:۳۰:۰۷
کد خبر: ۹۴۸۳۶۷
در حمله موشکی ایران، دشمن به اقتدار ما پی برد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه سپاه یکی از بزرگترین پادگان های آمریکا را مورد هدف قرار داد، گفت: بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرأت نمی‌کرد به مواضع آمریکایی ها به صورت مستقیم شلیک کند، اما دشمن در این واقعه اقتدار ما را دید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ سردار سید یوسف مولایی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی اظهار کرد: بیش از 20 سال است که آمریکایی ها به دنبال ترور ایشان بودند چرا که می‌دانستند این شهید چه نقشی در شکل دهی به مقاومت منطقه ای و تشکیل هسته های مردمی ضد تروریستی و مقابله با داعش که ساخته دست خود آمریکایی ها بود، داشت.

وی ادامه داد: آمریکایی ها در سال‌های گذشته در طرحی موسوم به «خاورمیانه جدید» به دنبال نابودی مقاومت در لبنان و سوریه و تقسیم کردن ایران به 5 قسمت بود که مهر وزارت خارجه آمریکا روی این طرح خورده بود اما توان راهبردی ایران در منطقه و نقش سردار سلیمانی چیز دیگری را برای دشمن رقم زد و آن ها روز به روز در منطقه ضعیف تر شدند. 

سردار مولایی تأکید کرد: آمریکایی ها فقط آوارگی و جنگ را برای منطقه به ارمغان آورده اند و از سال 90 تا کنون علاوه بر آوارگی مردم کشورهای منطقه، فقط در یکی از کشورها 400 هزار کشته بر جا گذاشته اند.

وی تصریح کرد:  50 سال در کشورهای اسلامی بر اساس نقشه دشمن جنگ و برادر کشی را شاهد بودیم اما با تلاش های سردار سلیمانی روز به روز اخوت بین نیروهای مومن منطقه قوی تر شد و محور مقاومتی به نفع جریان اسلامی و بر علیه منافع آمریکا و اسرائیل شکل گرفت.

سردار مولایی اضافه کرد: زمانی که داعش به وجود آمد با سقوط 3 استان عراق و 14 استان سوریه، عده ای از کشورها در تکاپوی به رسمیت شناختن داعش بودند در حالی که سردار سلیمانی مانع اجرای این مسئله شد. 

وی اذعان داشت: آمریکا به دنبال انتقام از شهید سلیمانی به دلیل نابود شدن داعش بود چرا که دشمن حساب زیادی روی داعش باز کرده بود و بنا بود سال ها این فرزند نامشروع آمریکا و اسرائیل در منطقه حضور داشته باشد و نقش آفرینی کند. 

فرمانده سپاه استان البرز در پایان گفت: همگرایی خون شهدای سنی، شیعه، ایزدی، سوری، افغانی و تشکیل گروه های متحد، دشمن را عصبانی کرد، کسی باور نمی‌کرد در غزه سنی نشین پرچم عباس (ع) بالا برود و می توان گفت کار برای خدا و خلوص نیت، سردار سلیمانی را شهیدِ دل ها کرد. 

  

...

نظر شما