قهرمانی لرستان در مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن دهه فجر

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۷:۱۳
کد خبر: ۹۴۸۵۳۸
قهرمانی لرستان در مسابقات بین المللی  دوومیدانی داخل سالن دهه فجر
تیم لرستان قهرمان مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن دهه فجرشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ تیم لرستان در دو بخش آقایان ( پلیمرخلیج فارس)و بانوان (دانشگاه آزاد) در بیست و چهارمین مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجر و پاسداشت مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مقام قهرمانی رسید.

تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در  بخش آقایان در ۱۳ ماده  با ۱۰۴.۵ امتیاز و تیم دانشگاه آزاد در بخش بانوان با ۱۱۵.۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

 این مسابقات با حضور 283 ورزشکار آقایان و بانوان از تیم های خارجی ارمنستان، افغانستان، قرقیزستان و تیم های باشگاهی داخلی سپاهان، سلکتور، آذربایجان شرقی،دانشگاه آزاد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، صبا بتن اصفهان، سیمان اصفهان،  شهدای نزاجا، ملی جوانان، تهران، پلیمرخلیج فارس، اترک خراسان شمالی، اعتماد کالا، دانشگاه علوم پزشکی، قزوین، کرمان، کرمانشاه، مازندران ،مس کرمان، گلپایگان، نیروی هوایی، در سالن سرپوشیده ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان گفت:  تیم شرکت پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به عنوان اولین باشگاه تخصصی در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

سیاوش سپهوند افزود: خوشحالیم بعد از سالیان سال که آرزوی ورزشکاران رشته مادر دوومیدانی، حضور یک باشگاه تخصصی بود، توانستیم با وجود این باشگاه تخصصی،به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسیم.

وی اظهار کرد: ما توانستیم با ۱۸ ورزشکاران بومی و داخلی در کشور و مربیان بومی در تیم پلیمر خلیج فارس قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آوردیم.

وی اظهار کرد: با همدلی و تعاملی که بین ورزش استان بخصوص با اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و در راس آن دکتر علی کریمی مدیرکل محترم قرار دارد، توانستیم  لرستان را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.

سپهوند تصریح کرد: این مسابقات حکم انتخابی مسابقات داخل سالن آسیا را داشت و ورزشکاران ما در قالب تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد  و دانشگاه آزاد در این مسابقات علاوه بر قهرمانی ،حائز ورودی مسابقات آسیایی شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز