"کریمی" به مناسبت کسب مدال طلای "علیرضا سرلک" مطرح کرد:

قهرمانی سرلک درخشش دوباره کشتی لرستان است / کسب مقام‌های ورزشی نشانه قابلیت‌های جوانان استان است

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۱:۴۳
کد خبر: ۹۴۸۵۵۵
قهرمانی سرلک  درخشش دوباره کشتی لرستان است / کسب مقام‌های ورزشی نشانه قابلیت‌های جوانان استان است
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در پیامی کسب مدال طلای علی سرلک در رقابتهای بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی را به جامعه ورزش، مربی و خانواده این قهرمان تبریک گفت.

‍به گزارش خبرگزاری برناازلرستان، سید علی کریمی، در این پیام آورده است : جوانان لرستان در عرصه های مختلف بارها شایستگی خود را در رقابتهای مهم ورزشی نشان داده اند و این بار جوان قهرمان و شایسته لرستان علی سرلک از خطه قهرمان پرور الیگودرز  مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی را با شایستگی و اقتدار کسب کرد.

 در گوشه ای دیگر این پیام،مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان آورده است ؛ به لطف خداوند متعال بار دیگر شاهد تبلور غیرت، عزت و توانمندی جوانان مومن لرستانی  در رقابتی معتبر بودیم که سربلندی و افتخار را برای استانمان همراه داشت.

او، کسب مقام‌های ورزشی را نشانه قابلیت‌های جوانان استان دانست و افزود: موفقیت علی سرلک در وهله اول با توکل به خدا و سپس تمرینات سخت به دست آمده و این که جوانی از استان لرستان و الیگودرز به این افتخار دست یافته، بسیار باارزش است.

شخص اول ورزش استان با بیان این که قهرمانی علی سرلک، درخشش دوباره کشتی لرستان است و امیدواریم همچنان استمرار داشته باشد، ابراز امیدواری کرد شاهد موفقیت بیشتر این قهرمان در عرصه‌های بالاتر،به ویژه در رقابتهای جهانی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز