رئیس هیئت ووشو گلستان بیان کرد:

ظرفیت بالا و زیرساخت های ضعیف در ووشو گلستان

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۰:۳۹
کد خبر: ۹۴۸۵۶۲
ظرفیت بالا و زیرساخت های ضعیف در ووشو گلستان
رئیس هیئت ووشو استان گفت: باتوجه به اینکه گلستان قابلیت بسیار بالایی در ووشو دارد اما به دلیل شرایط اقتصادی استان زیرساخت های گلستان در ووشو ضعیف است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، صدیقه جهانشاهی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با عنوان این موضوع که هیئت ووشو استان از سال 91 دچار بی برنامگی شده است، اظهار کرد: سال گذشته شرایط برای برگزاری برنامه ها و مسابقات در هیئت ووشو استان آماده نبود زیرا فدراسیون ووشو از کمبود عناصری موثری مثل مربی و داور بین المللی رنج میبرد.

وی اضافه کرد: برای قهرمان پروری و رسیدن به قهرمانی چاره ای جز توانمندسازی داوران و مربیان نداریم و در همین راستا در سال گذشته برنامه های آموزشی مختلفی مثل ارتقای داوری و دوره های مربیگری را برگزار کردیم.

جهانشاهی با بیان اینکه ووشو در گلستان ظرفیت بالایی دارد ولی امکاناتش محدود است، تصریح کرد: باشگاه اختصاصی ووشو در گرگان، گنبدکاووس و  نوکنده وجود دارد و ما در حال پیگیری برای دایر کردن باشگاه اختصاصی در علی آبادکتول و کلاله نیز هستیم.

رئیس هیئت ووشو استان در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۲۶۰ ووشو کار در گلستان فعالیت می کنند، افزود: در سال ۹۷  یک هزار و ۱۷۵ ووشو کار ساماندهی شده در سطح استان فعالیت می کردند که این تعداد شاهد رشد 9 درصدی نسبت به سال ۹۶ در تعداد ورزشکاران بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز