جشنواره استعدادیابی خراسان رضوی برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۶:۳۸
کد خبر: ۹۴۸۶۸۷
جشنواره استعدادیابی خراسان رضوی برگزار شد
رئیس هیئت اسکی خراسان رضوی گفت: نخستین جشنواره استعداد یابی اسکی در رده سنین پایه در استان روز جمعه 20 دی ماه در پیست اسکی شیرباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، ایمان سماورچی در این خصوص اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان برای حضور دوستداران ورزش اسکی در رده سنی نونهال و نوجوان، روز جمعه ۱۶۰ نفر به همراه خانواده خود جهت شرکت در این جشنواره در پیست اسکی شیرباد در ۷۰ کیلومتری مشهد حضور یافتند.

وی افزود: این کودکان در رده های سنی زیر شش،  هشت، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال در این گردهمایی حاضر شدند و پس از انجام معارفه، از سوی کارشناسان مورد بررسی‌های استعدادیابی قرار گرفتند.

رئیس هیئت اسکی خراسان رضوی بیان کرد: هفته آینده نیز هیئت اسکی استان جلسه دیگری برای بررسی آمادگی جسمانی و آزمون های روانشناسی منتخبان برگزار خواهد کرد تا در نهایت تیم های پایه استان را انتخاب کنند.

سماورچی اضافه کرد: مشکل اصلی اسکی استان جاده دسترسی به پیست اسکی شیرباد است.

وی افزود: ۳۵ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر فاصله مشهد تا پیست اسکی در ارتفاعات بینالود وضعیت مناسبی دارد اما ۱۸ کیلومتر از نیمه باقی مانده این مسیر خاکی است که چند کیلومتر منتهی به پیست و یا همان جاده اختصاصی اصلا وضعیت مناسبی ندارد.

رئیس هیئت اسکی خراسان رضوی عنوان کرد: پنج جفت چوب اسکی که از سوی هیئت و فدراسیون اسکی تامین شده بود حداقل امکانات را فراهم نموده و با تامین بقیه امکانات توسط اعضا این هیئت ورزشی زمینه انجام ورزش اسکی و جشنواره یاد شده را فراهم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز