رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز:

طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه آلاینده اجرا می شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۴:۴۰
کد خبر: ۹۴۸۷۷۵
طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه آلاینده اجرا می شود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اجرای طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه آلاینده و دودزا طی ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛  غلامعلی شرق با اعلام این خبر افزود: تاکنون یک هزار و 743 دستگاه خودروی فاقد معاینه فنی و دودزا در این استان اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح  ۱۰۹ دستگاه کامیون فاقد مجوز اعمال قانون و پنج دستگاه توقیف شدند و پلاک ۴۶ دستگاه خودرو به دلیل آلایندگی گسترده فک و به تعمیرگاه انتقال یافت.

شرق با بیان این که تا زمانی که سیستم های کنترل هوشمند تعبیه نشود ،نمی توان نظارت دقیقی بر وسایل نقلیه آلاینده داشت، گفت: شهروندان می توانند برای تردد در معابر شهری از خودروهای عمومی استفاده کنند تا این امر موجب کاهش آلایندگی ها شود.

وی اضافه کرد: شهرداری ها نیز می توانند در معابری که ظرفیت ایجاد یک خط تردد برای دوچرخه سواری را دارد این خط را آماده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز همچنین خاطرنشان کرد: طرح برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در تمام فصول سال اجرا می شود اما در ۶ ماهه دوم سال به دلیل آلودگی بیشتر در کلانشهرها، این طرح تشدید می یابد.

وی تأکید کرد: پلیس راهور همگام با دستگاه های مربوطه برای کاهش آلایندگی تلاش می کند و نقش مردم نیز در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.

 

...

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز