جلسه هماهنگی برنامه های ورزش و جوانان در دهه فجر برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۴:۳۶
کد خبر: ۹۴۹۱۹۳
جلسه هماهنگی برنامه های ورزش و جوانان در دهه فجر برگزار شد
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، امروز یکشنبه 22 دی ماه در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر زارعی در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی ورزشی در دهه فجر اظهار کرد: اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، امروز یکشنبه 22 دی ماه در محل این اداره کل برگزار شد.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه که از سوی وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلغیات استان اعلام شد، امروز با برگزاری جلسه، چارت تشکیلاتی برنامه های دهه فجر را پیش بینی کردیم.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: در این جلسه با هیئت های ورزشی و واحد های ستادی این اداره کل که بتوانند ما را در این ایام و در این حوزه یاری دهند، هماهنگی های لازم انجام شد.

زارعی ادامه داد: همچنین دستور العمل ها به حوزه ها، هیئت های ورزشی و ادارات شهرستان ها ابلاغ شد که بایستی به تبع آن در شهرستان ها هرگونه فعالیت های فرهنگی و ورزشی به اداره کل اعلام شود تا ما نیز بتوانیم برای عرض خدا قوت در آن ها شرکت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز