خبرهای خوبی برای هواداران شهر خودرو داریم/ مذاکره با ۴-۳ بازیکن خارجی و داخلی

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۱:۳۶
کد خبر: ۹۴۹۱۹۸
خبرهای خوبی برای هواداران شهر خودرو داریم/ مذاکره با ۴-۳ بازیکن خارجی و داخلی
مدیر تیم شهرخودرو خراسان با بیان این که با 4-3 بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم ، گفت: هواداران نگران مباحث مربوط به خط حمله شهرخودرو نباشند، زیرا به زودی خبرهای خوشی را به اطلاع می‌رسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجتبی سر‌آسیایی درباره آخرین وضعیت تیم شهرخودرو، افزود: پس از منتفی شدن اردوی خارجی، تمرینات را در‌مشهد آغاز و در ادامه اردوی خوبی را در اصفهان دنبال کردیم.

وی ادامه داد: دیدار تدارکاتی خوبی هم مقابل سپاهان برگزار کردیم که از بار فنی بالایی برخوردار بود و بازیکنان نیز نمایش خیلی خوبی داشتند، همچنین امیدواریم همین سطح آمادگی را در ادامه مسابقات حفظ کنیم.

مدیر تیم شهرخودرو خراسان درباره وضعیت سروش رفیعی که شایعه شده قرار است از تیم شهر خودرو جدا شود، تصریح کرد: به شایعات اصلا توجه نمی‌کنیم، در تابستان گذشته سروش رفیعی قراردادی دو ساله با باشگاه شهرخودرو منعقد کرده و اکنون بازیکن این تیم محسوب می‌شود. بی ‌توجه به شایعات و صحبت‌هایی که در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح می‌شود، بهترین تصمیم‌گیری ممکن را در این زمینه اتخاذ خواهیم ‌کرد و اجازه نمی‌دهیم هیچ یک از طرفین با مشکلی روبه‌ رو شوند.

سرآسایی درباره جذب بازیکن در خط حمله اظهار کرد: خبرهای خوبی برای هواداران داریم که به زودی به اطلاع خواهد رسید. با 4-3 گزینه خارجی و داخلی مذاکراتی داشته‌ایم، اما تا زمان قطعی شدن و انعقاد قرارداد از اعلام نام آن ها پرهیز می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا ، اظهار کرد: با توجه به این که شهرخودرو یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، شک نکنید که با تلاش مالک باشگاه شهرخودرو، کارآمدترین بازیکنان را جذب می‌کنیم تا در نیم ‌فصل دوم و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به بهترین نتایج ممکن دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز