فرمانده سپاه دامغان:

جبهه مقاومت فقط خروج کامل آمریکا از منطقه را می‌خواهد

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۰:۲۸
کد خبر: ۹۴۹۲۰۳
جبهه مقاومت  فقط خروج کامل آمریکا از منطقه را می‌خواهد
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: تمامی نیروهای جبهه مقاومت به دنبال طراحی انتقام سخت برای خروج آمریکا از منطقه هستند و این هدف را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدحسین تقی پور روز یکشنبه  گفت: انتقام جبهه مقاومت در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، تاکتیکی نیست بلکه عملیات راهبردی برای اخراج آمریکا از عراق و دیگر محورهای منطقه است که این امر به زودی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: شهادت سلیمانی پایان کار نیست بلکه آغازی برای نابودی آمریکا و متحدانش است چرا که نه تنها ایران بلکه تمام جبهه مقاومت، خونخواه این سردار مقاومت هستند.

تقی پور سردار سلیمانی را نمونه بارز «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم»  دانست و گفت: جبهه استکبار و کفر از این سردار می‌ترسید و اکنون نیز با این شور بین‌المللی، از نام سردار سلیمانی نیز می‌ترسد و در آینده نیز خواهد ترسید.

وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی تولد جدیدی در محور مقاومت و ملت ایران خواهد بود و بازنده بزرگ آن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خواهند بود.

تقی پور افزود: اطاعت از ولی فقیه بزرگترین ویژگی سلیمانی بود که همواره در تمام برنامه های خود از مشورت‌های رهبری استفاده می‌کرد.

وی اضافه کرد: خروج آمریکا از عراق، بازگشت امنیت عتبات عالیات، اتحاد در عراق و از بین رفتن اثر اغتشاش ها و نابودی توطئه ایران ستیزی در منطقه از جمله پیامدهای خون شهید سلیمانی بود که برای هر کدام از این پیامدها به میلیاردها دلار هزینه نیاز بود.

تقی پور اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت متحدتر از همیشه بوده و تمام منطقه برای آمریکا و عوامل او نا امن شده است. 

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: جهاد سردار سلیمانی در نابودی داعش و عملیات‌های جبهه مقاومت، جهاد بسیار بزرگی بود که در آخر این نعمت عظیم شهادت نیز نصیب این سردار رشید شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز