در خرم آباد اتفاق افتاد؛

نجات فرد گرفتار در صخره ها توسط تیم واکنش سریع

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۷:۴۴
کد خبر: ۹۴۹۲۲۵
نجات فرد گرفتار در صخره ها توسط تیم واکنش  سریع
تیم واکنش سریع هلال احمر لرستان فرد گرفتار در صخره ها را نجات دادند.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان  ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در این خصوص گفت:تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر لرستان پس از ۴ ساعت کوشش، فرد گرفتار در صخره‌های قلعه سنگی شهرستان خرم آباد را نجات دادند.

  صارم رضایی  افزود: طبق گزارش اعلامی، غروب شنبه ۲۱ آذرماه ، آقای امیر زارع ۳۵ ساله به قصد پیاده روی  به ارتفاعات قلعه سنگی رفته بود از مسیر منحرف و گرفتار دیواره‌های صخره ای این منطقه شد.

او تصریح کرد: بلافاصله پس از تماس تلفنی با مرکز کنترل عملیات (۱۱۲)تیم واکنش سریع به همراه یک خودروست نجات قبل از غروب آفتاب برای امدادرسانی و نجات این فرد به محل اعزام شدند.

رضایی خاطر نشان کرد: به طور معمول با تاریک شدن هوا عملیات در شب دشواری‌های خاص خود را دارد اما به دلیل اهمیت موضوع،پس از ۴ساعت عملیات سنگین کوهستان فرد گرفتار به پایین صخره‌ها منتقل و پس از اقدامات اولیه وسایل گرمایشی به پایین دست ارتفاعات کوهستان انتقال داده شد.

او  با تاکید بر اینکه اغلب هموطنان بدون آگاهی از وضعیت هوا و اقلیم، و هماهنگی با هیات کوهنوردی به ارتفاعات مختلف این استان صعود می‌کنند، یادآور شد: بروز چنین مساله ای امکان امداد رسانی بهنگام امدادگران را با دشواری مواجه می‌کند و به این موضوع مهم باید توجه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز