رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در استان ثبت نشده است

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۸:۱۵
کد خبر: ۹۴۹۷۴۵
تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در استان ثبت نشده است
هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه امروز ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان در گرگان گفت: خوشبختانه تا کنون پرونده قضایی برای تخلفات انتخاباتی در محاکم استان تشکیل نشده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی هاشمیان اظهار کرد: برای ادامه این روند و پیشگیری از جرایم احتمالی ، کتابچه  اصول حاکم بر جرایم و مجازات های انتخابات مجلس شورای اسلامی  در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تدوین و در اختیار داوطلبینی  که صلاحیت آن ها در هیئت های نظارت تایید شده است ، قرار می گیرد.

این مقام ارشد قضایی استان افزود: داوطلبانی که صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان تایید شده، فقط در مهلت قانونی برای تبلیغات مجاز هستند.

هادی هاشمیان تاکید کرد: هر گونه تبلیغات از سوی خود داوطلبان و یا هواداران آنها در فضای مجازی و غیرمجازی، که در راستای انتخابات تصور شود، ممنوع و تخلف است.

وی از داوطلبان نمایندگی مجلس خواست : به عنوان کسانی که برای قانونگذاری در مجلس آینده پیشقدم شده اند بیشتر از دیگران به قانون پایبند باشند و خودشان و هوادارانشان از اقدامات غیرقانونی از جمله تخریب رقبا و توهین  بپرهیزند.

هاشمیان گفت: کاندیداها به معرفی خود و برنامه های شان بسنده کنند و از ایجاد هرگونه تنش و یا اختلاف افکنی برای به دست آوردن رای خودداری کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز