برگزاری دوره آموزشی اصول مهارتهای مدیریت و سرپرستی شرکت توزیع برق

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۴۹۹۶۲
برگزاری دوره آموزشی اصول مهارتهای مدیریت و سرپرستی شرکت توزیع برق
دوره آموزشی اصول سرپرستی و مبانی مدیریت برای مدیران و سرپرستان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی طی یک روز و به مدت ۸ ساعت در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، دوره آموزشی اصول سرپرستی و مبانی مدیریت برای مدیران و سرپرستان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی طی یک روز و به مدت ۸ ساعت در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

سطح سرپرستی در کنار سطوح عالی و میانی از سطح مدیریت در هر سازمانی است و مدیران این سطح به مدیران عملیاتی معروف هستند که ارتباط مستقیم با نیروهای صف و اجرایی دارند.

از سرفصل های اصلی مطرح شده دراین دوره آموزشی می توان به تعریف اصول سرپرستی، نقش و جایگاه سرپرستان در سازمان، وظایف سرپرستان اشاره کرد. 

 ارتقاء دانش و مهارت‌های اجرایی سرپرستان و بهبود عملکرد آنها، هدف اصلی حضور در دوره آموزشی اصول سرپرستی می‌باشد.

اصول سرپرستی ، اصول اساسی هستند که به مدیر کمک می کنند تا رابطه سازنده ای با کارکنان برقرار کند، اصول سرپرستی با تاکید و تمرکز بر عملکرد به جای شخص و تمرکز بر آینده تلاش دارد شیوه‌های مدیریت را بهبود داده و منجر به افزایش کارایی و اثربخشی در سازمان شود.

با توجه به اینکه مدیران عملیاتی بازوان اجرایی استراتژی‌های سازمان هستند، توجه به ارتقای مهارت‌های این مدیران می‌تواند منجر به دستیابی بهتر و آسان‌تر به اهداف استراتژیک سازمان شود.

یکی اقدامات راهبردی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بر اساس برنامه استراتژیک این شرکت افزایش سرانه آموزشی مدیران و کارکنان آن است.

نظر شما