سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

احتمال جابجایی در بازیکنان خارجی وجود دارد/ با پیوستن بازیکنان آسیب دیده به تیم شرایط بهتر خواهد شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۴:۵۵
کد خبر: ۹۵۰۰۰۴
احتمال جابجایی در بازیکنان خارجی وجود دارد/ با پیوستن بازیکنان آسیب دیده به تیم شرایط بهتر خواهد شد
سرمربی تیم شهرداری گرگان بابیان اینکه احتمال جابجایی در بازیکنان خارجی وجود دارد افزود: با پیوستن بازیکنان آسیب دیده به تیم شرایط بسیار بهتر خواهد شد.

به گزارش ورزشی خبرگزاری برنا از گرگان: مهران شاهین طبع بعد از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه تیم ذوب آهن دارای بازیکنان و کادر فنی خوب است اظهار کرد: ما بازی را به خوبی اغاز کردیم و با تمرکز بالایی ادامه دادیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان شهرداری با حفظ اختلاف ایجاد شده در ادامه بازی توانستند بازی خوبی را ارائه دهند.

شاهین طبع با اشاره به اینکه در بازی بعدی به مصاف تیم شیمیدر در شهر قم خواهیم رفت، گفت: اضافه کردن بازیکنان جدید به تیم کمی هماهنگی تیم را کاهش داده است اما با این وجود بازیکنان با تمرینات فشرده تمام تلاش خود را برای کسب هماهنگی در تیم انجام میدهند.

وی اضافه کرد: با پیوستن بازیکنان آسیب دیده به تیم شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد و باشگاه برای ارائه بازی خوب در پلی اف در حال برنامه ریزی است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رابطه با عدم حضور برخی بازیکنان در جریان بازی اظهار کرد: برخی از بازیکنان به دلیل آسیب دیدگی مدتی از برنامه تمرینی تیم دور بوده اند و آسیب دیدگی آنان و همچنین در برخی موارد حساسیت بازی باعث میشود از مجموعه نهایی برای مسابقات دور باشند.

وی با بیان اینکه بازیکنان در هر بازی تجربه بیشتری کسب میکنند افزود: با توجه به اینکه هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی داشتیم امیدواریم تیم در بازی های خارج از خانه هم به همین منوال پیش برود.

شاهین طبع در خصوص انجام تغییرات در تیم بیان داشت: با توجه به شرایط موجود امکان جابجایی در بازیکنان خارجی محتمل است اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز