سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان:

بازیکنان ما به جو تماشاگران عادت نداشتند

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۲:۰۴
کد خبر: ۹۵۰۰۳۱
بازیکنان ما به جو تماشاگران عادت نداشتند
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به اینکه بازیکنان تیم ما به جو تماشاگران عادت نداشتند بازی سختی رو پشت سر گذاشتند.

به گزارش ورزشی خبر گزاری برنا گرگان:مهران حاتمی پس از شکست تیمش مقابل تیم شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بازیکنان تیم ما به جو تماشاگران عادت نداشتند بازی سختی رو پشت سر گذاشتند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه تیم گرگان نیز بازی خوبی را ارائه داد اما بازیکنان تیم ما بازی را به تماشاگران باختند.

وی افزود: ما به علت فشار تماشاچیان نتوانستیم بازی که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم را انجام دهیم.

وی با اشاره به لغو بازی گذشته این دو تیم به دلیل عدم حضور تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در محل برگزاری مسابقه و ممانعت از حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان به ورزشگاه تصریح کرد: با توجه به استعلامی که ما در آن بازی از باشگاه داشتیم علت لغو بازی را دیر رسیدن تیم گرگان اعلام کردند و این موضوع از نظر باشگاه قابل قبول نبود و باشگاه اظهار کرد که " سر ساعت برای انجام بازی حاضر میشویم و غیر از آن زمان هم بازی نخواهم کرد".

وی ضمن بیان اینکه در آن بازی عدالت برای تیم ذوب آهن برقرار نشد افزود: در صورتی که عدم شرایط مناسب برای بازی تیم شهرداری زودتر به ما اعلام میشد برای ما هم قابل قبول بود اما متاسفانه این موضوع زمانی عنوان شد که تیم ذوب آهن در مسیر سالن برای انجام بازی بود.

حاتمی با بیان اینکه آن اقدام به هیچ عنوان حرفه ایی نبود گفت: مشکلات پیش آمده در اختیار بسکتبال نبود و رای لغو بازی نیز سزاوار بسکتبال نبود و من درخواست برگزاری جلسه ای برای برگرداندن حق تیم ذوب آهن را دارم تا یک بازی برگزار شود، زیرا در این بازی ما دو امتیاز را از دست دادیم.

وی بیان داشت: هدف ما حضور در جمع 4 تیم نبوده است و ما در بازی امروز به بسیاری ازبازیکنان استراحت داده بودیم و نتیجه این بازی هدف ما نبود.

وی در پایان با بیان اینکه هدف ما حضور در جمع 8 تیم است گفت: بازی بعدی ما با بندرعباس خواهد بود که اهمیت زیادی دارد و تمام سعی خود را برای ورود به پلی اف بکار خواهیم گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز